Gå til innhold

Behov for oppdragelse i Oslo


Lincoln

Anbefalte innlegg

Jeg er en voksen, attraktiv kvinne som har en flott og nydelig kjæreste i Oslo.

 

Kjæresten har den aller beste oppdragelse med hensyn til sosial adferd, har de beste kommunikantive evner og kommer fra den beste vestkant i Oslo.

Han er 100% cuckold og har vært dette gjennom hele sitt voksne liv og han er mao helt perfekt for meg på alle måter og mannen i mitt liv. Jeg innser også hvor heldig jeg har vært som har funnet ham og min rolle som cuckoldress.

 

Men, som de fleste "perfekte mennesker" så har han også noen drawbacks. Han eier jo ikke oppdragelse i forhold til å finne sin plass som cuckold/underdanig og han opponerer til stadighet!

 

Mitt ønske ville være å bli kjent med noen - kvinne, mann, par - enhver som føler seg kallet til å påta seg oppdraget med meg.

Kjæresten er rett og slett en Masteroppgave for videregående

 

Om noen ser attraksjonen i dette oppdraget - og gjett om dette kan være en frydefull oppgave - så send meg gjerne en PM.

 

Jeg ser frem til et morsomt og utfordrende samarbeid for alle parter.

 

Med vennlig hilsen

Miss Croft

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei ! Jeg er en kjekk mann , høy, velutstyrt og har nå vært skilt i 4 år. Jeg har en god del erfaring som Bull, det hadde vært hyggelig om dere tok kontakt. Jeg bor i Asker , nokså usjenert. Dere kan godt komme til meg, om det skulle være ønskelig.er det ellers noe dere lurer på, er det bare å spørre.

Hilsen Bull

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...