Rovi Skrevet 17. oktober 2011 Share Skrevet 17. oktober 2011 Gift par på 39-45 søker voksen mann ,helst over 50 til å ha sex med henne når mannen ser på. Bor i agder og kan reise innen sør norge. Er ganske ny i dette. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hornybull Skrevet 18. oktober 2011 Share Skrevet 18. oktober 2011 Hei ! Kjekk, høy, skilt, mann søker cuckoldpar. Jeg bor i Asker, og har en del erfaring med par fra tidligere. ta kontakn dersom dere er seriøse ! jeg er 57 år og meget velutstyrt . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VoksenMANN Skrevet 18. oktober 2011 Share Skrevet 18. oktober 2011 Hei Voksen mann med erfaring fra Stavanger her. Leste annonsen deres og kunne godt tenke meg å få vite mer om dere;-) klem Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snetingdal Skrevet 31. mai 2012 Share Skrevet 31. mai 2012 Hei på dere:-) Kikk på min profil også! Er mobil og erfaren:-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yes Skrevet 4. juni 2012 Share Skrevet 4. juni 2012 Hei.Dette fristet.Slank oppegående 55 åring,mobil og fleksibel,kunne svært gjerne tenkt seg,og høre mer fra dere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snetingdal Skrevet 6. juli 2012 Share Skrevet 6. juli 2012 Hei ! Kunne gjerne tenke meg kontakt med dere:-) Håper jeg kan falle i smak... Kikk på min profil, og ta gjerne kontakt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mannebeinet Skrevet 6. juli 2012 Share Skrevet 6. juli 2012 Hei Jeg kan gjerne tenke meg å bli bedre kjent med dere... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sigmundsen72 Skrevet 6. juli 2012 Share Skrevet 6. juli 2012 hei er vel egentlig litt for ung jeg da men er allikevel interesert men jeg bor i kristiansand så jeg er tilgjengelig til deres bbehov og ønsker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DomArendal Skrevet 14. juli 2012 Share Skrevet 14. juli 2012 Hei Agder her. Elsker rollespill Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
persisk Skrevet 23. juli 2012 Share Skrevet 23. juli 2012 kan jeg prøver? Bor i Lillesand Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sanselig Skrevet 30. juli 2012 Share Skrevet 30. juli 2012 Hei Det høres spennende ut med en tilskuer. Jeg bor i Stavanger - men er glad i å kjøre bil - så kjører gjerne nedover mot dere - eller dere kan komme til meg. skal vi i første omgang skrive litt og se om vi finner tonen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Konglefant Skrevet 30. juli 2012 Share Skrevet 30. juli 2012 Gift par på 39-45 søker voksen mann ,helst over 50 til å ha sex med henne når mannen ser på. Bor i agder og kan reise innen sør norge. Er ganske ny i dette. Heisan. Voksen mann (56 år) gjør gjerne avtale med dere. Bor i Skien, men holder for tiden til i Grimstad. Helt alminnelig utseende, snill grei å glad i såpe og vann. Gjør alt du/dere vil jeg skal gjøre med henne. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crimson Skrevet 31. juli 2012 Share Skrevet 31. juli 2012 Hei.. Mann på 62 kunne tenkt seg møte dere.. Bor på Sørlandet. er mobil og har plass.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
terje 51 Skrevet 5. august 2012 Share Skrevet 5. august 2012 hei,bor i Sandnes,er og mobil.kåt ,seriøs,diskre.se foto på min profil.har erf med treff .håper på svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iskoio Skrevet 3. september 2013 Share Skrevet 3. september 2013 Lillesands mann ønsker kontakt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manandwife Skrevet 3. september 2013 Share Skrevet 3. september 2013 Ingen her som ser når denne annonsen ble lagt ut? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iskoio Skrevet 3. september 2013 Share Skrevet 3. september 2013 Og hva så.????????????????????? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manandwife Skrevet 3. september 2013 Share Skrevet 3. september 2013 Vel. Ikke tenk på det. Dumt av meg å skrive slikt, selv om jeg tror noen forstår hva jeg mente. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sanselig Skrevet 4. september 2013 Share Skrevet 4. september 2013 Hei jeg tenner på dette Ta kontakt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cuck.you Skrevet 30. november 2015 Share Skrevet 30. november 2015 Det ville vært så utrolig deilig å se Marit behandle denne: https://www.cuckold.no/album.php?albumid=2828 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.