Gå til innhold

Turen til Bergen


Gjest agderbull

Anbefalte innlegg

Gjest agderbull

Endelig. Jeg skulle på jobbreise til Bergen og etter en lang stund med kontakt med ett av parene her fra NCO skulle vi møtes. Veldig spennende og litt skummelt. Første treff og ingen av oss hadde veldig mye erfaring med dette fra før.

 

Flyet lander på Flesland rett før 9 på morgenen og mesteparten av dagen går med til møter og jobb. Vanskelig å konsetrere seg når fantasiene om alt som kanskje kan skje svirrer i hodet. En sms tikker inn på telefonen.

 

"Hei du, vi gleder oss til å endelig treffe deg"

 

Det kribler i magen. Hun er så deilig. Store runde deilige bryster, utrolig pent ansikt med et fantastisk glimt i øyet. Skjønner godt at typen hennes er fornøyd. Dagen går fort unna på jobb og når kvelden kommer får jeg endelig sjekket inn på hotellet, sparket av meg skoene og strekt meg ut på sengen. Bare tanken på å møte dem gjør meg hard. Ny SMS tikker inn.

 

"Hei du, vi tenkte det var greit å møtes for å ta en kaffe først før vi går og spiser. Så ser vi hva som skjer ;)"

 

Jeg smiler, hiver av meg klærme. Går i dusjen. Kuken er preget av situasjonen. Vokser seg større og større mens det varme vannet skyller over kroppen min.

 

Jeg kler meg og tar en taxi til avtalestedet. Der er de. De ser spent ut. Jeg er spent. Nesten litt nummen i beina i det jeg går ut av taxien. Hun ser enda bedre ut i virkeligheten. Jeg sier navnene litt spørrende og tar dem i handa. De smiler begge to. Hun gir meg en klem. Lukter deilig. Jeg tar han i handa. Har ikke snakket så mye med han men han virker som en veldig hyggelig kar. Vi går til en kafe og får oss noe å drikke. Kaffen blir byttet ut med en halvliter og praten løsner. Vi sitter en god stund å snakker om alt mulig. Etter en øl går turen til en restaurant. Hun setter seg overfor meg. Han ved siden av. Den utringende toppen hennes viser en deilig kløft og konturen av de store deilige puppene hennes som sprenger mot det tynne stoffet. Jeg klarer ikke la være å kaste et blikk på dem. De ser på meg og smiler. Hun bøyer seg frem over bordet.

 

"Hva vil du ha da?"

 

Jeg ser ned på kløften hennes og smiler. Ser opp på de nydelige øynene hennes igjen. Hva anbefaler du spør jeg tilbake. Vi blir avbrutt av kelneren som vil ha bestillingene våre. Vi får omsider bestilt og fortsetter praten mens vi venter. Etter en liten stund kjenner jeg et ben som stryker oppover leggen min. Jeg rykker litt til med en gang men skjønner fort hva som skjer. Nyter kjærtegnene under bordet og merker at junior reagerer raskt. Smiler litt nervøst mens jeg møter blikket hennes. Hun ser på meg med et sexy smil. Han ser på henne med et fasinert blikk.

 

"Så hva forventer du av kvelden i dag" Spør han.

 

"Jeg vet ikke helt" svarer jeg. "Dere er to veldig hyggelig mennesker og vi har jo alle tre noen fantasier som stemmer godt overens. Men jeg forventer vel et koslig treff og hvis kjemien er der så blir det jo spennende å se hva som skjer"

 

"Hvordan føles kjemien nå?" spør han.

 

"Den føles veldig deilig." Jeg har en bankende hard ståkuk under bordet som ber om å få slippe fri. Situasjonen gjøre meg ufattelig kåt. Etter et deilig måltid må jeg reisemeg noe diskre. Hun ser den harde bulen min og biter seg litt i leppa.

 

"Hva sier du?" Spør han henne. "Hvor er hotellet ditt?" Spør hun meg og smiler. Vi skaffer en taxi og drar. "Hun sitter i midten og har en hand på låret mitt. Lar handa gli oppover mot kuken min. Stryker med neglene over bulen. Vi ser på hverandre. Hun knar kuken min forsiktig. Den vokser seg enda hardere. Vel fremme på hotelrommet setter vi oss på senga og hun snur seg mot meg og begynner å kysse meg lidenskaplig. Leppene hennes presser mot mine. Jeg holder henne godt fast og tungene våre møtes. Jeg stønner. Lar handa gli over kroppen hennes. Vi sitter ved siden av hverandre og kysser heftig mens typen hennes ser på. Han følger nøye med mens jeg sakte lar handa mi gli opp og lukke seg rundt det ene brystet hennes. Hun klynker når jeg tar tak. Følelsen av den store deilige puppen i handa mi er ubeskrivelig. Jeg kjenner at hun presser seg mot meg. Klemmer forsiktig på puppen. Jeg reiser meg opp. Hun smiler opp til meg og begynner å dra av beltet mitt. Knepper opp buksa og drar den av. Kuken min sprenger mot boxeren. Hun kysser meg rett over kanten på boxeren. Lar handa følge konturene av kuken min. Typen hennes har tatt frem kuken sin og runker den sakte. Den er steinhard. Hun drar boxeren sakte ned. Tar tak i kuken min og begynner å kysse den mens hun smiler til typen sin. Jeg lukker øynene mens hun slikker hele lengden opp og ned. Hun lukker leppene rundt kuken og glir litt inn på den. Tunga masserer kukhodet mens kuken vokser seg enda større og hardere i munnen hennes. Så deilig. Hun er god. Jeg stønner mens hun runker og suger meg. Runker meg hardt mens hun slikker ballene mine. Så smiler hun lurt til meg og spør meg om jeg tror jeg klarer å holde igjen. Jeg smiler ned og sier at jeg tar det som en utfordring. Så setter hun opp tempoet. Suger meg lidenskaplig. Stønner mot kuken min mens hun ser opp på meg med de nydelige øynene. Jeg nyter det virkelig. Typen hennes runker hardt til synet av dama si som suger en annen mann. Mens hun lidenskaplig melker kuken til en annen mann med munnen. Jeg merker fort at hun leker med meg. Hun kan få meg til å komme om hun vil. Hun suger meg bedre enn jeg noengang har kjent før. "Du sliter vel ikke?" sier hun og smiler lurt. "Nei så klart ikke" sier jeg og tar tak i hodet hennes. Så setter hun inn nådestøtet. Leppene hennes glir frem og tilbake over det store kukhodet mitt. Hun viser ingen nåde og lar tunge, hender og lepper gjøre jobben. Jeg kjenner at i dette tempoet kommer jeg ikke til å holde ut lenge. Jeg har vært alt for kåt alt for lenge og advarer henne om at jeg kommer til å tape snart. Hun stopper ikke men suger hardere på kuken min. Runker den fort og hardt mens hun har kukhodet i munnen. JEg kjenner det bygger seg opp og så kommer jeg. Jeg kjenner tunga hennes gli over kanten på kukhodet mens jeg sender den første strålen inn i munnen hennes. Hun stopper ikke å suge men suger enda hardere. Jeg klarer nesten ikke stå på beina mens hun suger meg tom. Typen hennes kommer også. Han spruter oppover den nå bare overkroppen sin. Hun smiler til han med kuken min i munnen.

 

"Var det deilig å se på kjære?"

 

 

Fortsettelse følger ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest agderbull

Jeg setter meg ned på sengen og nyter etterdønningene av orgasmen. Ser bort på typen hennes. Han puster tungt etter sin egen orgasme. Hun har fortsatt et tak i kuken min. Jeg kysser henne og legger henne ned på sengen. Drar av meg alt av klær og ligger naken over henne og kysser henne med våte deilige tungekyss. Fortsetter nedover halsen hennes. Suger og småbiter litt. Stønner mens jeg nyter følelsen av huden hennes mot min. Fortsetter nedover brystet mot kløfta hennes. Ber henne sette seg opp. Tar av henne toppen så hun sitter der i bh. Fortsetter å kysse nedover den ene puppen hennes. Drar ned bhen og blotter en hard brystvorte. Stønner litt mens jeg lar leppene lukke seg rundt den. Suger den hardt og hører at hun klynker av nytelse. GIr den andre puppen samme behandling. Tar av henne bhen og nyter synet av de store deilige puppene. Fortsetter nedover magen hennes. Drar buksa hennes litt ned og lar tunga følge etter. Fortsetter å kysse henne forsiktig på innsiden av lårene. Drar buksa helt av og nyter synet av henne i bare truse. Typen hennes koser med kuken sin mens han sitter og ser på oss. Ser en fremmed mann kle av dama hans og bruke munnen på hele kroppen hennes. Fortsetter oppover. Drar trusa til side og lar tunga finne musa hennes. Stopper opp litt og bare lar henne kjenne pusten min mens jeg ser opp på henne. LAR tunga gli sakte over sprekken hennes. Fukter den og glir opp til klitten hennes. Knar den med tunga. Hører at hun stønner. TAr et godt tak i hofta hennes og holder henne fast. Roterer tunga mot klitten hennes mens jeg lar en finger gli litt inn i henne. Knuller henne sakte med en finger mens jeg koser klitten med tunga. LAr en hand gli opp og ta tak i en pupp. Knar den hardt og småklyper io brystvorten mens jeg knuller henne med munnen. Stønne rmot fitta hennes. Stemmen min gjør at hele fitta hennes vibrerer. Nyter smaken av den våte musa hennes mens jeg suger meg fast i klitten. LAr en finger til gli inn i henne og presser de mot fitteveggene hennes. Lar henne kjenne dem jobbe seg inn og ut. Merker at hun nyter det virkelig. Alle hemninger er borte. Hun ber meg slikke henne mens typen ser på. Ser bort på typen sin med et sløvt blikk mens hun nyter behandlingen tunga mi gir henne. Hun forteller han at hun kommer til å komme snart. At hun ikke klarer vente mer. Jeg setter opp tempoet mitt litt. Bytter på å kose med klitten hennes og la tunga gli over hele sprekken hennes. Holder henne godt fast så hun ikke kan klare å vri seg unna. Presser henne mot ansiktet mitt. Ser opp på henne og ser at hun har lukket øynene og bare stønner og klynker. Så spenner hele kroppen hennes seg. Jeg kjenner fittemusklene hennes begynne å trekke seg sammen og hun komme rover dem hardt mens jeg koser med klitten hennes. Holder henne godt fast gjennom hele orgasmen. Hun puster tungt og ser bort på typen sin. Han sitter med en stor ståkuk i handa og runker sakte igjen.

 

"Mmm baby. Ble du så hard av å se han slikke meg?"

 

 

MEr fortsettelse? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest agderbull

"Din tur sier hun" og ber meg legge meg på ryggen i dobbeltsenga. Hun ber typen sin komme bort og legge seg ved siden av oss. Så setter hun seg skrevs over kuken min. Jeg kan kjenne den våte deilige fitta som glir over skaftet mitt. Hun bøyer seg fremover og vi møtes i et deilig kyss. Ligger lenge og kliner på siden av typen hennes. Hun begynner å gli litt opp og ned langs skaftet på kuken min. Fortsetter å kysse meg nedover halsen. Suger og småbiter på den. Jeg klarer ikke å la være å stønne av den deilige behandlingen. Hun fortsetter nedover til brystkassen min. Lar neglene skrape over den og finner en brystvorte med tunga. Legger leppene rundt den og suger seg fast. Småbiter og kysser på brystvortene mine. Jeg stønner høyt og kjenner at kuken nok en gang vokser seg steinhard. Hun ser opp på meg smiler mens hun leker med brystvortene mine. Så glir hun litt opp og legger en stor deilig pupp i munnen på meg. Jeg åpner munnen og suger meg fast. Lar hendene mine gli over kroppen hennes og koser med den mens hun stønner og nyter puppekosen. Jeg lar hendene mine gli over rumpeballene hennes og dasker dem litt. Hun ber typen komme nærmere så hun kan suge han. Han presser kuken inn i munnen hennes mens hun gnir fitta si mot kuken min. Hun lar kukhodet forsiktig gli litt inn. Jeg reagerer med å skyte hofta imot av refleks. Kuken glir enda lenger inn. Jeg stønner høyt. Følelsen av kuken som sprenger seg vei i den våte fitta hennes er ubeskrivelig. Hun stønner også og stopper opp å suge typen litt. Sakte mens sikkert jobber kuken seg helt inn i henne og jeg bare nyter føelsen av den harde kuken min langt inni fitta hennes. Hun fortsetter å suge typen mens jeg tar tak i hoftene hennes og pumper kuken sakte inn og ut av henne. Jeg kan kjenne musklene hennes prøve å holde igjen kuken i det den er på vei ut. Hun suger typen fortere. Hun vet tydeligvis hva hun gjør. Koser med ballene mens hun suger han dypt og hardt.

 

"Kom for meg baby" Han ser ned på meg som har et godt tak i hoftene på dama hans og kuken min som pumper inn og ut av henne med dype harde støt. Hun setter opp tempoet. Suger han fortere. Runker han mens hun suger hardt. Han puster tungt og plutselig stivner han. Hun tømmer han helt mens jeg ser på.

 

Han legger seg ned igjen ved siden av oss litt utladet.

 

"Nå er det vår tur, ligg stille litt" sier hun og smiler lurt. Jeg gjør som hun sier. Hun begynner å ri meg sakte. Strammer fittemusklene på vei ut og lar meg gli inn igjen. Jeg kan kjenne hvordan fitta hennes melker meg og nyter behandlingen. Hun holder blikket mitt og rir meg fortere. Jeg legger en hand rundt henne og lar fingrene gli litt ned i rumpesprekken. Stønner høyt og nyter hvordan hun rir meg. Hun er virkelig flink til å ri og nyter den harde kuken min langt inni fitta si. Begynner å stønne og forteller meg hvor deilig kuken min er. Forteller meg at hun vil kjenne spruten min langt inni fitta si. Rir meg fortere og hardere. Ser meg inn i øynene og ser hvor kåt hun gjør meg.

 

"Aaaah jeg kommer til å kommer" sier hun og lukker øynene. "Kom med meg" jeg støter hardt i mot mens hun knuller kuken min. Holder henne godt fast. Jeg klarer snart ikke vente mer. Så strammer fitta seg hardt rundt kuken min. Det er nok til at jeg tipper over kanten og spruter langt inni fitta hennes mens hun kommer. Hun begraver hodet i halsgropen min og jeg holder henne fast mens vi begge kommer.

 

"mmmm vi skal ha det mye gøy i natt"...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 10 måneder senere...
  • 3 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...