bmpar Skrevet 14. juli 2020 Share Skrevet 14. juli 2020 Hun trenger en elsker. Hun tenner på å få lov. Og på to menn som tar henne. Jeg ønsker å bli kjent med en mann som blir med hjem og tar henne sammen med meg, første gang, så er det fritt. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik58 Skrevet 23. august 2020 Share Skrevet 23. august 2020 Hei! Dersom jeg kan være noe for dere kan vi snakke sammen , mann 59 jeg,Drammen. Er seriøs og diskre. Henrik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oslo991 Skrevet 23. august 2020 Share Skrevet 23. august 2020 Heisann... Voksen og seriøs oslomann her.... Er ca 177 og 85 kg.... normal i kropp og sjel (kanskje ) Vel om dere tør og vil kan vi vel prate litt og se og kjemien er der..... Det andre kommer vel om kjemien er tilstede.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.