Gå til innhold

Stille her


Gjest bergen1972

Anbefalte innlegg

Gjest bergen1972

Veldigt stiller her inne, men nok folk til å kunne lage litt lyd fra seg da?

Gir egentlig litt faen i om det har noe med treff sex eller tog buss fly og andre ting å gjøre

MEn må være muligt å si "hei .. .har det fint, solen skinner ikke men vi har pels og fyr i peisen" .... exempel =)

 

 

har ikke pais .. fyrer ikke i ovnen heller .. men mangler en howife/singel kåt dame som kan komme og ha det litt morro på en skjedelig fredagskveld =) ... bruk denne tråden til å komme med frustrasjoner , blikk på livet, gode (morsomme) ordtak og annet =) gi litt liv i forumet her =) ikke bare lusk!!!! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Norwegianhubby

Eneste som hjelper er vel hvis fler folk lager mer tråder etc. Får ikke håpe folk tror at man må ha noe "rett" til å lage en tråd her..

Ser du en artig sak i media om ett eller annet, og kanskje vil dele det med forumets medlemmer, så bare lag en tråd :) feks.

 

 

Står ikke "Generell Prat - Fri prat" for pynten sin del? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bergen1972

derfor jeg startet en tråd =P ... se om det faktisk er litt aktivitet blandt medlemene her ... =) men tipper jeg rett så blir det vel først og frems svar fra de mer aktive medlemene her inne og ikke fra "titterene" ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sissy_Annabella: Er vel litt enig med deg,er nok endel som er her bare for å kikke litt,uten å lempe ut den ene tråden etter den andre:)

 

Bergen1972:Godt initiativ!

 

For min egen del har jeg ikke vært så veldig aktiv siden jeg ble medlem her,har vel med "den uskrevne regelen" å gjøre,at om man er ny et sted,ligger man litt lavt den første tiden.

Men om vi alle er sånn blir det veldig stille her:)

 

Jeg er her av 2 grunner,den første er at Cuckolding fascinerer meg,har alltid sett dette som et spennende tema. Grunn nr 2 er at jeg ønsker å treffe et par å praktisere dette med.

 

Vinsdalen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg setter stor pris på de som forteller her inne om de virkelige hendelsene. Med referater, gjengivelse av meldinger de får og hvordan hendelsene går fremover. Takk til dere. Også det som skjer i forkant, mye av opphisselsen ligger også der.

 

Det som det er mer enn nok av her inne er jo kontaktannonse innlegg, så kanskje få de sortert på en måte istedenfor at de blandes inn sammen med alle innleggene under "nye innlegg". Bra funksjon forresten.

 

Og grunnen til at jeg liker disse historiene så mye er at kona har vært for snill i det siste, det er frustrerende. Da gleder jeg meg over dere som har aktive damer. Som barnefamilie har vi noen utfordringer, og det er at det vi tenner mest på er at hun er ute på byen, tenner på en fyr, og koser seg med han. Vi har ikke treff fra nettet. Og når hun er for lite ute, blir det for lite sex med andre. Og er hun ute, er det ikke alltid det passer seg å flørte å kose seg. Avhenger av hvor hun er og hvem hun er sammen med. Og også at det er litt flaut om naboer eller andre venner og bekjente observerer aktiviteten for tett. Slik er det kanskje for flere, derfor er det ikke ukentlige hendelser å rapportere dessverre.

 

Men når det skjer igjen, skal jeg poste det her inne. Det har skjedd før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...