Gå til innhold

Hotwifen bør bli svanger av?


Gjest Daterepa

Hotwifen bør bli / har blitt svanger av?  

126 stemmer

  1. 1. Hotwifen bør bli / har blitt svanger av?

    • Cockolden
      65
    • Bullen
      40
    • Venn / Kamerat
      13
    • One nigth stand
      15
    • Gangbang
      24
    • Breedingparty
      23
    • Donor
      4
    • Ønsker ikke å vite hvem
      8
    • Spiller ingen rolle
      6
    • Glad uansett
      4


Anbefalte innlegg

Gjest bergen1972

Forhåpentligvis av sex :)

Mener dette er mannen(cucken) sitt ansvar er han derimot ikke mann nok til å gi sin kone et barn så er det vel ok at hotel en sin elsker kan gi henne et barn om dette er ok for alle parter selvfølgelig. Bedre en kunstig befruktning iallefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bergen1972
Forhåpentligvis av sex :)

Mener dette er mannen(cucken) sitt ansvar er han derimot ikke mann nok til å gi sin kone et barn så er det vel ok at hotel en sin elsker kan gi henne et barn om dette er ok for alle parter selvfølgelig. Bedre en kunstig befruktning iallefall.

Hotel en = hotwife. ( damn you autocorrect)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest WideLoad

Det er tydeligvis mange her inne som tenner på breeding, men jeg må nok følge moral og etikk å sier at hotwifen helst burde bli gravid med sin cuck.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Norwegianhubby
Det er tydeligvis mange her inne som tenner på breeding, men jeg må nok følge moral og etikk å sier at hotwifen helst burde bli gravid med sin cuck.

 

Enig med deg WideLoad :)

Fantasi breeding er en ting, men er trossalt "high stake" å bli gjort gravid av noen andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

.

Interessant spørsmål det der. Når en er husvarm i ektesengen og jevnlig knuller hotwifen ... når hun blir gravid, kan en jo bli i tvil. På den andre siden. Det må være opp til Cuckold / Hotwife å styre dette. For alt jeg vet kan det jo være grunnen til at de kaller in meg som Bull. Da hun ble gravid var de også opptatt av at jeg måtte komme enkelte dager på rad, - og jeg er vel litt lik Cuckolden hennes ....hmm.

 

Uansett, det må bli deres sak. De var gift og virket fornøyd på alle måter, både underveis og etterpå. Fikk gleden av å knulle henne under graviditeten også. Det syns jeg var kjempesexy, og hun var superkåt :). Etterpå har det blitt litt stille, men de har sendt en melding om at de ønsker å ta opp kontakten nå, et par år etterpå.

.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...

Dette bør overhode ikke være en del av leken. Er det det, så har man seriøse problemer. Mulig det er en artig fantasi, men vi snakker om et barn her.

 

Men: En stand-in som befrukter henne dersom han f.eks er steril... kan jo være en grei løsning. Barnet må isåfall få vite hvem pappa er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.

Interessant spørsmål det der. Når en er husvarm i ektesengen og jevnlig knuller hotwifen ... når hun blir gravid, kan en jo bli i tvil. På den andre siden. Det må være opp til Cuckold / Hotwife å styre dette. For alt jeg vet kan det jo være grunnen til at de kaller in meg som Bull. Da hun ble gravid var de også opptatt av at jeg måtte komme enkelte dager på rad, - og jeg er vel litt lik Cuckolden hennes ....hmm.

.

 

Deres sak om de bruker deg for å få sette et barn til verden? En ting er om du er med på dette of frivillig er en spermdonor, men som mulig far til barnet er det da i aller høyeste grad din sak. Plutselig en dag står det en ung mann på døra de og sier "hei pappa"....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...