trhpar Skrevet 7. oktober 2011 Share Skrevet 7. oktober 2011 Gift trondheimspar (46 og 50)som ser etter mann for henne her. Han liker å se henne få annen kuk i seg, eller vite at hun er ute og knuller. Deilig å kjenne henne våt og god etterpå :-) Samtidig få se det fornøyde ansiktet hennes.....vi ser etter voksen mann, som av og til har mulighet og helst sted. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diggi Skrevet 7. oktober 2011 Share Skrevet 7. oktober 2011 (endret) Hei Jeg har mulgihet av og til...og jeg har tid og mulighet i helga? Jeg har desverre ikke sted. Snakkes vi...? Legg meg gjerne til på msn jeg er Mail fjernet ift. forumets regler. - MOD Kos dere Endret 7. oktober 2011 av Norwegianhubby Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trhpar Skrevet 8. oktober 2011 Forfatter Share Skrevet 8. oktober 2011 hadde vel en avtale om å møtes i dag....men du ble plutselig stille da..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jeppe Skrevet 9. oktober 2011 Share Skrevet 9. oktober 2011 Heisann...er ofte på hotel i Trondheim..ta kontakt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.