trhpar Posted October 7, 2011 Share Posted October 7, 2011 Gift trondheimspar (46 og 50)som ser etter mann for henne her. Han liker å se henne få annen kuk i seg, eller vite at hun er ute og knuller. Deilig å kjenne henne våt og god etterpå :-) Samtidig få se det fornøyde ansiktet hennes.....vi ser etter voksen mann, som av og til har mulighet og helst sted. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Diggi Posted October 7, 2011 Share Posted October 7, 2011 (edited) Hei Jeg har mulgihet av og til...og jeg har tid og mulighet i helga? Jeg har desverre ikke sted. Snakkes vi...? Legg meg gjerne til på msn jeg er Mail fjernet ift. forumets regler. - MOD Kos dere Edited October 7, 2011 by Norwegianhubby Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
trhpar Posted October 8, 2011 Author Share Posted October 8, 2011 hadde vel en avtale om å møtes i dag....men du ble plutselig stille da..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jeppe Posted October 9, 2011 Share Posted October 9, 2011 Heisann...er ofte på hotel i Trondheim..ta kontakt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts