Gå til innhold

Spørsmål om opplegg for førstegangs cuckold


larsq

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Kjæresten min og jeg fantaserer veldig mye rundt temaer som er beslektet til cuckolding. Vi har også lekt oss med tanken om å virkeliggjøre dette. Ihvertfall som en spe start.

 

Et scenario vi har tenkt oss er å møte en eller flere menn, hun har kanskje bind for øynene, og mennene får lov til å ta, klå og beføle henne, mens de onanerer. Troligen vil hun også runke kuken(e). Men det vil ikke være snakk om penetrasjon eller suging.

 

Dette vil pågå i en kort stund. Maksimalt 1 time. Mannen eller mennene vil få lov til å komme på henne.

 

Så vil disse forlate oss og vi kan kose oss videre med spermen og sex.

 

Er dette et scenario som noen her kunne ha vært med på?

 

Dette er ikke et spørsmål om kontakt nå, men som fortsettelse av å nærme seg området. Det skjer ikke på denne siden av jul for å si det sånn. Vi har fotoalbum her inne så dere kan jo se hvordan hun ser ut. Legger ved et bilde her også som dere kan kose dere med.

15092011(010).jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Norwegianhubby

Det høres veldig spennende ut :) og definitivt vil mange menn melde sin interesse!

 

Blir det på en måte en grunnmur å bygge videre på? f.eks at da dere har fått feel'n på den type scenario, at dere kanskje beveger dere over til penetrering etc? :)

 

Lykke til uansett! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Have patience my friend ... Det er mange og ofte lange veier som fører til Rom:) Først av alt er det et skritt fra fantasi på sengekanten til virkelighet. For oss begynte det med å få en ekstra elsker og etter noen ganger ble jeg ¨tilfeldigvis¨ borte mens de skulle starte opp eller var i gang. Etterhvert utviklet det seg til swingers klubber (Swingers Norge er et bra og ukomplisert alternativ) hvor vi først var sammen om alt, men etterhvert kunne hun velge å gå dit aktiviteten var, mens jeg fremdeles holdt på å tømme ølen min (bruker lang tid på en halvliter - eller rettere , mange halvliter epå lang tid:D) . Når jeg da kom ned var hun naken og i gang med 4-5 menn og jeg kunne komme og gå som jeg ville. Nå i høst har det kuliminert med at hun først sendte melding en sen jentekveld på byen om at hun hadde sex med venninnen sin (bare de to - puh hva gjør man da!!) og nå sist helg hvor hun var i København og vågde å gå på CitySwingers alene!!!!!!!! Hun hadde til og med kjøpt seg lingerie i Københanvn for å kle seg til kluibben. Man må være Cuckolder (verbifisering) for å forstå hvordan jeg hadde det det døgnet. Nok om det.

 

Pkt. A. Press hverandre ikke til mer enn dere er komfortable med der og da. Vi cuckoldere har en tendens til å betrakte våre utkårede som Guds gave til jord, mens de betrakter seg som jord. Komplimanter opp og ned i mente med andre ord. De hare jo noen fantastiske kropper som bare alle menn må forgude.

 

Pkt. B. Lag en trekant først gangen, slik at hun blir komfortabel med å ha sex med en annen mann uten at du går bananas - tross alt er samlivet med deg viktigere enn one-night stands - og respekter det!

 

Pkt. C. Prøv dere evt. ut på en swingers klubb, i Norge er det mange menn på både VIP og Swingers Norge - og hun merker at du ikke blir sykt sjalu. (Det er mulighet for parrom på Swingers Norge, slik at man kan prøve ut en ekstra partner uten en evt. gangbang).

 

Pkt. D. Når du sende henne ut - så la henne komme hjem uten fangst fordi hun feiget ut - det er lov og nok et eksempel på at hun er redd for å slippe seg løs uten din godkjenning. Støtt og komplimenter!!!

 

Pkt. E. Når hun da endelig har kommet så langt - ikke overrøs henne med SMS'er om hvor langt hun har kommet - om hun er naken, om pikken er god osv osv. Referatet får du når hun kommer hjem og ukene etterpå (men en liten melding underveis er ikke å forakte :p)

 

Pkt F-Å La henne skjønne at dette ikke er utroskap men et piff til ett allerede perfekt samliv og sexliv!!!!!!!!!

 

Lykke til fra Happy Cockolder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Norwegianhubby
Have patience my friend ... Det er mange og ofte lange veier som fører til Rom:) Først av alt er det et skritt fra fantasi på sengekanten til virkelighet. For oss begynte det med å få en ekstra elsker og etter noen ganger ble jeg ¨tilfeldigvis¨ borte mens de skulle starte opp eller var i gang. Etterhvert utviklet det seg til swingers klubber (Swingers Norge er et bra og ukomplisert alternativ) hvor vi først var sammen om alt, men etterhvert kunne hun velge å gå dit aktiviteten var, mens jeg fremdeles holdt på å tømme ølen min (bruker lang tid på en halvliter - eller rettere , mange halvliter epå lang tid) . Når jeg da kom ned var hun naken og i gang med 4-5 menn og jeg kunne komme og gå som jeg ville. Nå i høst har det kuliminert med at hun først sendte melding en sen jentekveld på byen om at hun hadde sex med venninnen sin (bare de to - puh hva gjør man da!!) og nå sist helg hvor hun var i København og vågde å gå på CitySwingers alene!!!!!!!! Hun hadde til og med kjøpt seg lingerie i Københanvn for å kle seg til kluibben. Man må være Cuckolder (verbifisering) for å forstå hvordan jeg hadde det det døgnet. Nok om det.

 

Pkt. A. Press hverandre ikke til mer enn dere er komfortable med der og da. Vi cuckoldere har en tendens til å betrakte våre utkårede som Guds gave til jord, mens de betrakter seg som jord. Komplimanter opp og ned i mente med andre ord. De hare jo noen fantastiske kropper som bare alle menn må forgude.

 

Pkt. B. Lag en trekant først gangen, slik at hun blir komfortabel med å ha sex med en annen mann uten at du går bananas - tross alt er samlivet med deg viktigere enn one-night stands - og respekter det!

 

Pkt. C. Prøv dere evt. ut på en swingers klubb, i Norge er det mange menn på både VIP og Swingers Norge - og hun merker at du ikke blir sykt sjalu. (Det er mulighet for parrom på Swingers Norge, slik at man kan prøve ut en ekstra partner uten en evt. gangbang).

 

Pkt. D. Når du sende henne ut - så la henne komme hjem uten fangst fordi hun feiget ut - det er lov og nok et eksempel på at hun er redd for å slippe seg løs uten din godkjenning. Støtt og komplimenter!!!

 

Pkt. E. Når hun da endelig har kommet så langt - ikke overrøs henne med SMS'er om hvor langt hun har kommet - om hun er naken, om pikken er god osv osv. Referatet får du når hun kommer hjem og ukene etterpå (men en liten melding underveis er ikke å forakte :p)

 

Pkt F-Å La henne skjønne at dette ikke er utroskap men et piff til ett allerede perfekt samliv og sexliv!!!!!!!!!

 

Lykke til fra Happy Cockolder

 

 

Genial guide egentlig! :) hehe. Den likte jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TheQueenAndSirDuke

Og du skal by frem dama til en eller flere fremmede menn, med ukjent styrke og rulleblad? Og de kommer naturligvis bare til å kjæle med henne og gå når du sier det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for alle svar. Dette har jeg tro på.

 

TheQueenAndSirDuke: Jeg er ikke av den oppfatning at de fleste menn vil gjøre seg til lovbrytere for et knull. Jeg tror ikke menn blir voldtekstforbrytere over natta. Men selvfølgelig vil det ikke være hvem som helst. Jeg vil jo ta en prat med folk først og anser ikke mulighetene for at det skulle ta de vendinger du antyder som sotre nok til å vektlegge. Jeg kan jo også vinne i lotto. Sjansen er vel større for at dama ikke ønsker å stoppe ved en runk enn at mannen/menene bare begynner å ta seg til rette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...