Trønderbull Skrevet 4. juli 2020 Share Skrevet 4. juli 2020 Hei, ung og kjekk trønder søker fast cuckold/hotwife relasjon i trondheim? Jeg er hetro, men gjør gjærne cuck relaterte ting sammen med hotwife og er åpen for det aller meste? Er utadvent og lett å prate med? Har ikke erfaring fra før, men har lyst og er seriøs.. Send pm om du/dere har spørsmål, bilder finnes på profil? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 4. juli 2020 Share Skrevet 4. juli 2020 Trønderbull skrev (7 timer siden): Hei, ung og kjekk trønder søker fast cuckold/hotwife relasjon i trondheim? Jeg er hetro, men gjør gjærne cuck relaterte ting sammen med hotwife og er åpen for det aller meste? Er utadvent og lett å prate med? Har ikke erfaring fra før, men har lyst og er seriøs.. Send pm om du/dere har spørsmål, bilder finnes på profil? Litt nysgjerrig bare; hva mener du med det som er sitert uthevet over? Bare sånn at lesere/potensielt interesserte skjønner hva du mener Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trønderbull Skrevet 4. juli 2020 Forfatter Share Skrevet 4. juli 2020 (endret) Mener det som står der, åpen for det meste innen cuckold? Hvis det e spørsmål rundt det må folk gjærne bare send på ei melding? Endret 4. juli 2020 av Trønderbull Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Space Skrevet 11. september 2020 Share Skrevet 11. september 2020 Trønderbull skrev (På 4.7.2020 den 13.44): Hei, ung og kjekk trønder søker fast cuckold/hotwife relasjon i trondheim? Jeg er hetro, men gjør gjærne cuck relaterte ting sammen med hotwife og er åpen for det aller meste? Er utadvent og lett å prate med? Har ikke erfaring fra før, men har lyst og er seriøs.. Send pm om du/dere har spørsmål, bilder finnes på profil? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Space Skrevet 11. september 2020 Share Skrevet 11. september 2020 Hei couple her we looking for someone who can join us Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.