Gå til innhold

Stor bull søker fast par trondheim


Trønderbull

Anbefalte innlegg

Hei, ung og kjekk trønder søker fast cuckold/hotwife relasjon i trondheim?

Jeg er hetro, men gjør gjærne cuck relaterte ting sammen med hotwife og er åpen for det aller meste? Er utadvent og lett å prate med? 

Har ikke erfaring fra før, men har lyst og er seriøs.. Send pm om du/dere har spørsmål, bilder finnes på profil?

20200613_090300.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trønderbull skrev (7 timer siden):

Hei, ung og kjekk trønder søker fast cuckold/hotwife relasjon i trondheim?

Jeg er hetro, men gjør gjærne cuck relaterte ting sammen med hotwife og er åpen for det aller meste? Er utadvent og lett å prate med? 

Har ikke erfaring fra før, men har lyst og er seriøs.. Send pm om du/dere har spørsmål, bilder finnes på profil?

 

Litt nysgjerrig bare; hva mener du med det som er sitert uthevet over? Bare sånn at lesere/potensielt interesserte skjønner hva du mener ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
Trønderbull skrev (På 4.7.2020 den 13.44):

Hei, ung og kjekk trønder søker fast cuckold/hotwife relasjon i trondheim?

Jeg er hetro, men gjør gjærne cuck relaterte ting sammen med hotwife og er åpen for det aller meste? Er utadvent og lett å prate med? 

Har ikke erfaring fra før, men har lyst og er seriøs.. Send pm om du/dere har spørsmål, bilder finnes på profil?

20200613_090300.jpg

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...