Perverstpar Skrevet 4. juli 2020 Share Skrevet 4. juli 2020 (endret) Vi er begge bi hun er dom og han er sub vi er fra Vestlandet søler venner og noen som vil være med på lek med oss Vi søker ikke vanlig partnerbytte men alle i lek med alle og dere må ikke være redd for sex og lek med samme kjønn I setting med kun en mann ekstra skal dere bruke hverandre hun skal kun se på og kommandere ikke delta Vi liker fisting og wet og sex med samme kjønn og store leketøy og mye mer Vi er seriøse Endret 4. juli 2020 av Perverstpar 1 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BBCfordeg Skrevet 5. juli 2020 Share Skrevet 5. juli 2020 Hei, eg er bi og kan leke med dere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Perverstpar Skrevet 11. august 2020 Forfatter Share Skrevet 11. august 2020 Spenende Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cplbi_69 Skrevet 14. august 2020 Share Skrevet 14. august 2020 we are both bisex Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sub40 Skrevet 17. november 2020 Share Skrevet 17. november 2020 (endret) Hei! Ser det er lenge siden dere lette etter bi mann. Jeg er aapen for de fleste ideer. Wet sex, bi kinks, pisk, bd, ydmykelse etc, med my mer. Jeg liker a vaere sub og/eller dom, sa lenge det er ekstremt, er jeg vanligvis med.:) Om dette er interessant, og om dere onsker treff. Vaer sa grei og send meg en mld.:) tonsberg. Endret 17. november 2020 av Kinky6 Ikke lov å legge ut ansiktsbilde offentlig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cleanupman Skrevet 30. januar 2021 Share Skrevet 30. januar 2021 Hei! stiller gjerne opp for å leke med dere. Seriøs og snill mann fra Østlandet. Send PM om dere vil bli kjent Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.