Gå til innhold

Trekant med kona


B29

Anbefalte innlegg

Jeg og kona har fantasi om å ha trekant eller swinge med et annet par. Hu tenner mest på trekant med dame og jeg liker tanken på at jeg og en annen mann tar henne, men elsker tanken på henne og en annen jente på meg. Vi har aldri prøvd det før og hver gang jeg spørr om jeg skal ta intiativ så får jeg aldri noe ordentlig svar. Jeg er ganske sikker på at hu vil at det skal være overaskelse, men jeg kan ikke være for sikker heller. 

Noen tips på hva jeg bør gjøre eller hvordan jeg finner folk som vil gjøre det?

 

Mann 29år Oslo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og samboeren har hatt litt av den samme utfordringen. Jeg visste lysten var der men hun turte ikke helt å agere på det. 

For vår del endret det seg når jeg sa at hun MÅ være tydelig med hva hun ønsker/ikke ønsker, så slipper vi misforståelser og eventuelt sårede følelser. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme situasjon her, og antar det er mer normen enn noe annet. Bare tenk på dere selv, var sikkert litt frykt/spenning forbundet med å fortelle sin kjære at man vil ha trekant eller foreslå at hun skulle knulle noen andre. 

4B431A05-5379-41F9-9F3A-FC29CF14A785.jpeg

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...