Gå til innhold

Første gang


Gjest

Anbefalte innlegg

Sikkert mange som har lurt på det samme før meg, men hvordan få denne drømmen i gang, og få oppleve dette...se min kone med en annen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De damene jeg har vært med har blitt med på dette rimelig problemfritt. Tror det handler litt om å vise selvtillit når du snakker med henne om det, så blir hun kanskje mindre usikker selv. 

Det har gått litt i rykk og napp, i perioder får ho ikke nok ekstra mannfolk mens i andre perioder så er andre menn det siste hun tenker på. Vær tålmodig med henne og snakk helt åpent med henne så tror jeg det blir greit. ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ER redd hun blir sinna som bare det...finner ikke tegn til at noe slikt kan bli godt mottatt, men det er min drøm at det likevel kan være ett håp og en mulighet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BLIBEN skrev (På 23.6.2020 den 7.58):

Sikkert mange som har lurt på det samme før meg, men hvordan få denne drømmen i gang, og få oppleve dette...se min kone med en annen

For meg ordnet alt seg plutselig da jeg kom i dialog med en gutt som hun tidligere hadde vært kollega med

jeg spurte no rett ut på snap om han tente på henne. Han sa ja. Så fortalte jeg henne at min fetisj nr 1 er å se de to sammen

så gikk det seg til

elsker å se henne me andre og at hun er utro!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til oss begynte det med at vi plutselig en dag skulle fortelle hverandre hvilke fantasier vi hadde, og vi lovte hverandre at vi skulle være 100% ærlig, hennes fantasi var trekant, og jeg sa at min var å se/høre henne knulle andre menn.

4mnd senere har hun blitt en Hotwife, mens jeg befinner meg på naborommet og hører på ?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

oi..men du er ikke i samme rom og ser på? spennende....gode måter å starte på. jeg har prøvd den varienten, men hun sa hun er fornøyd slik det er...så hva gjør man da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg i kontakt med en herremann som kan virke interessant..kjenner på litt ulike følelser, skal jeg tørre dette? hva vil jeg føle etterpå? skal jeg være med? levere henne til han alene? hva er å anbefale for en som er ny? kan man trekke seg i siste sekund om man angrer? hva om man ikke takler dette etterpå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Mulig det er litt sent svar. Men har du tenkt på dette lenge, så er sannsynligheten for at du kommer til å like det - veldig stor. På den andre siden, så må du også være forberedt på at det kanskje kun var med fantasien og at det ble for mye for deg å utføre. Det kommer jo an på hvor usikker du er, men ved usikkerhet, så er det som regel lurt å avvente til man er helt sikker. På den måten kan man unngå mye unødvendige følelser og tanker som kan oppstå hvis man går inn i noe slikt med usikkerhet. Som regel hjelper det å ha noen regler som er avklart på forhånd, blant disse mener jeg det burde være en selvfølge at det er lov å trekke seg i siste sekund. Du må huske at selv om dette er en stor fantasi for deg og noe du svært gjerne ønsker deg, så er det viktigste i denne situasjonen, deg og din fru. Du har vel ikke lyst til å ødelegge noe mellom dere, regner jeg med? 

Om du takler det etterpå eller ei, vet man ikke 100% sikkert før det faktisk er gjort. Men da må du også huske på at det var du som ville dette her, hun skal ikke holdes skyldig på noen som helst måte. Det hjelper helt sikkert å snakke om alt sammen i etterkant, men hvis du ikke takler det, så husk at det på ingen måte er hennes skyld. Hvert fall slik du har lagt det frem.

 

Hilsen «stagen» i paret

Endret av Ungt-Par
  • Liker 1
  • Takk 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...