Sindy Posted October 1, 2011 Share Posted October 1, 2011 Jeg bestemte meg for å gi Fido en sjanse. Jeg var så j. kåt med tanken på MANNEN fra i går. Vet dere hva? Verden står ikke til påske. Jeg ba Fido med meg inn på soverommet. Han kledde seg naken i håp. Jeg kledde meg også naken i håp. Fido prøvde seg på et slags forspill som var heller mislykket, men jeg var så kåt og våt at det ikke spilte noen rolle. Fido klarte å kjæle med meg med varsomme hender, han hørte på mine instrukser og jeg nøt en orgasme mens jeg tenkte på pikken til MANNEN. Etterpå tok Fido meg i doggy. Jeg var enda himla kåt. Kan godt få tre orgasmer før jeg er fornøyd. I kveld flere kjenner jeg. Fido holdt ikke til mål, han sprutet før det gikk for meg, men klarte å stimulere meg nok til at jeg fikk enda en orgasme. Men om Fido klarte å prestere i kveld må jeg bare si. Han er ikke så god på klining og forspill som MANNEN, dessuten klarer MANNEN å bunne meg bedre. Dere som har fulgt med har sett på bildet av Fido hva han har å by meg. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts