Gå til innhold

Orgasmeinferno


Sindy

Anbefalte innlegg

I går så hadde jeg en MANN på besøk. Vi koste oss med god mat og god drikke og mange kyss og vi klinte og han koste med puppene mine og hisset meg opp gjennom flere timer. Fido visste mannen var her, så han slet kanskje litt med konsentrasjonen?

 

 

 

I alle fall. Sent i går kveld sendte jeg sms til Fido: ”Nå skal vi ha sex”. Så gikk jeg inn på soverommet. Der lå MANNEN naken i sengen med den ståpikken og ventet på meg. Jeg rant nesten bort av kåthet. Jeg kledde meg naken. Vi la oss tett inntil hverandre. Jeg kjente pikken hans mot rompa mi og han kjælte med puppene mine og kysset meg i halsgropen.

 

 

 

Etter hvert smøg han en hånd mellom bena mine. Kjælte med meg og trykket pikken min mot seg og holdt meg bom fast. Jeg ville kjenne på han, jeg ville kline med han. Han holdt meg bom fast og kjælte varsomt, ømt og med lyst. Jeg stønnet. Det var så godt. Jeg prøvde å slite meg løs fra grepet hans, men han holdt meg fast. Han ble litt mer hissig i håndbevegelsene og sørget for at jeg kjente ståpikken hans godt mot rompa mi. Jeg ba han vær så snill å ta det litt med ro, ellers kom det til å gå fort for meg. Han lo lavt og sa: ”Jeg kjenner deg Sindy. Jeg vet hva jeg gjør. Du vet jeg bestemmer når det skal gå for deg”. Jeg stønnet ja og sa: ”Du bestemmer”. Så lukket jeg øynene, sluttet å kjempe mot og surfet med på bølgen av nytelse mens jeg tenkte på hvor himmelsk det ville være å suge den pikken som struttet mot rompa mi. Jeg ville kjenne han inni meg også. At han sprengte meg. Jeg var klissvåt. Jeg var utrolig følsom og fingrene hans kjentes ut som om de var laget for å gjøre meg godt. Sakte men sikkert red jeg bort på orgasmens bølger. Orgasmen startet sakte, men utviklet seg til et inferon. Jeg slet meg løs fra grepet hans i det jeg skrek til og orgasmekrapmene jaget gjennom kroppen. O, himmel…

 

 

 

Å, nå er jeg kåt. Fido er her. Vi har hatt sex. Men han sprutet jo lenge før jeg var i nærheten. Jeg henter dildoen min før jeg skriver resten av historien. Fido får sitte her på stuen å vente mens jeg får meg en orgasme. Han bare kludrer alt til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...