Gå til innhold

Konas andre møte med elskeren


Gjest Lynx

Anbefalte innlegg

En lørdag formiddag fortalte min da værende kone at hun hadde lyst til å treffe elskeren sin igjen.

De hadde avtalt at de skulle møtes på et hotell og kose seg sammen i noen timer.

Jeg satt å hørte på at hun booket et dagrom, før hun gikk på badet og gjorde seg klar for elskeren sin.

Jeg klarte ikke holde meg unna, så jeg gikk inn på badet til henne i det hun stod å sminket seg.

Hun hadde bare truse på, en skikkelig sexy en.

Jeg forsøkte meg på å lure hånden ned innenfor trusekanten, og rakk akkurat å kjenne at hun var glattbarbert før jeg ble kontant avvist.

Hun ville ikke la meg slippe til i det heletatt, hun var helt oppsatt på elskeren sin, og kunne nesten ikke vente med å komme seg av sted.

Hun fortalte meg hvor deilig hun syntes han var, og blikket hennes og de rødmende kinnene avslørte at det hun sa var sant.

Hun ringte meg da hun kom frem til hotellet, og fortalte at hun skulle gå opp på rommet å vente på han der, og at hun ikke kom til å ta noe mer kontakt med meg før hun kom hjem en eller annen gang ut på kvelden.

 

Hun kom hjem, og kledde resolutt av seg nedentil, og kommanderte meg ned på kne for å suge restene av han ut av henne.

Han hadde kommet inn på rommet, og kastet henne ned på sengen, og bare satt i gang å ta henne deilig og lenge.

Han hadde brukt alle hullene hennes, og fylt dem alle med sæden sin.

 

Jeg ble litt forbauset, for hun hadde til da aldri hatt en annen mann enn meg i anus.

Hun hadde aldri turt å ta skrittet, men denne karen hadde ikke gitt henne noe valg. Han bare tok for seg av henne og fylte som sagt alle hullene hennes med sæden sin.

 

Hele dama oste av sex, og lukten av han og henne fylte rommet samtidig som jeg lot tungen finne veien inn i hullene hennes for å slikke ut de siste restene av sæden hans.

Jeg ble utrolig kåt, og klarte ikke holde meg lenge da hun tok kukken min i munnen, og sugde meg som bare hun kan suge.

Jeg fylte munnen hennes, og hun svelget sæden min som hun nettopp hadde svelget hans.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...