Gå til innhold

Kona på Kurs


Gjest Lynx

Anbefalte innlegg

Har lyst til å dele en historie med dere.

Det jeg vil fortelle dere om skjedde for et par tre år siden.

Min daværende kone og jeg levde i åpent forhold, hun hadde lov til å knulle hvem hun ville når som helst.

Eks kona var på en ukes kurs på Gjøvik, og bodde der oppe på hotell.

En kveld etter at jeg hadde lagt meg ringte hun og fortalte at det var en kar som hadde sjekket henne opp, og at hun hadde lyst til å knulle med han.

Hun lurte på om jeg syntes det var greit, men egentlig viste hun jo svaret, så det var mer det at hun ville fortelle meg hva som var i ferd ved å skje.

Hun viste jo hvor kåt jeg kom til bli av å tenke på at hun ble knullet av den stor og deilig mann.

Det var blitt ganske sent, så jeg måtte forsøke å få meg litt søvn men det var ikke mulig å få fred til å sove.

Etter å ha ligget å snudd og vridd på meg i noen timer ringte hun.

Spenningen sitret i kroppen på meg å jeg var rå kåt.

De hadde gått opp på rommet hennes å begynte å kline og klå litt på hverandre.

Hun hadde tatt godt tak i kukken hans runket han, og tatt ham i munnen. Hun er veldig god til å suge, så jeg vet at hun ga ham god behandling.

Fortsatt med buksene halvveis på hadde han kjørt den store pikken sin inn i henne, og knullet henne deilig en liten stund, men så banket det på døren, og de ble avbrutt.

Skuffelsen var stor både for dem, og for meg. Det var ikke akkurat det jeg ville høre.

Jeg ønsket at hun kunne fortelle meg at han hadde knullet henne lenge og deilig, og til slutt fylt fitta hennes, men slik endte det da altså ikke.

 

Hun kom hjem fra kurset, og til min store glede fortalte hun at hun fortsatt hadde kontakt med mannen.

Og at de hadde avtalt at de skulle møtes senere for å fortsette der de hadde blitt avbrutt. Hun var virkelig kåt, og ville kjenne pikken hans inni seg på ordentlig sa hun.

 

Så en dag da jeg var på jobb ringte hun og fortalte at hun var på vei oppover for å treffe han. Hun var nybarbert, våt og veldig kåt, og bare måtte ha han sa hun.

Og nå hadde de da altså muligheten, så hun bare dro.

Jeg ble kjempe kåt, og totalt ukonsentrert. Det var ikke lett å holde ut de siste timene på jobben den dagen.

Ut på kvelden fikk jeg en MMS med bilder av min kone med kukken hans i munnen og i fitta. Litt senere fikk jeg et bilde av fitta hennes nypult og med sæden hans rennene ut av henne.

Jeg gledet meg stort til hun kom hjem, slik at jeg fikk slikke henne ren.

 

Jeg kastet meg over henne med det samme hun kom hjem, og nøt smaken av den varme hovne fitta hennes blandet med smaken av sæden hans.

Vi knulle lenge og deilig den kvelden, og hun fortalte meg i detalj hvor deilig han hadde vært, og hvordan han hadde tatt full kontroll over henne og knullet henne flere ganger.

 

De hadde avtalt at de skulle møtes igjen om ikke lenge.

Og det gjorde de ☺

 

Forteller mer om hvordan det gikk senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...