Gå til innhold

cb6000


iorna

Anbefalte innlegg

Jeg er nylig blitt den lykkelige eier av en CB6000, og etter noen dagers prøving funnet en kombinasjon av ringer og pinner som er optimal.

Men jeg er en anelse usikker på hvor bra det er å gå med denne lenge av gangen. Selv med den største ringen sitter den jo som om man har en vanlig penisring på seg. Det må den jo i og for seg også for ikke å kunne gli av.

Har lest flere steder at penisringer må man ikke ha på for lenge da det kan føre til forandringer i vev etc.

CB 6000 kjennes ikke veldig stram ut når man er slapp, men så fort man får en anelse ereksjon så strammer ringen voldsomt og presser det hele fremover så ballene skvises.

Jeg måtte også bruke isvann for å klare å få tredd selve hylsen på pikken.

PS. Jeg har ikke noen spesielt stor pikk tror jeg, men opplever at CB 6000 nok er i minste laget og er altså litt bekymret får å gå med den på i dagevis. Noe som tenner meg veldig å gjøre.

 

mvh

Iorna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...