Sarpingen Skrevet 16. juni 2012 Share Skrevet 16. juni 2012 Det har vært og er igang litt aktiviteter for at noe hyggelig som burde passe for en del mennesker her inne kan skje på Hønan Agda på Svinesund. Det er lagt litt tilrette for at mennesker skal kunne hygge seg der, men selvfølgelig (som vanlig) er jentene i mindretall. Det har foregått 1 organisert treff der, og hun som var der ekspederte alle så godt som mulig, og jeg tror de fleste ble fornøyd? Kankje det finnes noen hotwifer her, eller noen cuckolder her, som kanskje vil dele henne ut litt der? Jeg vil formidle kontakt med minst 1 par som ihvertfall kommer til å dra dit igjen, og jeg kjenner til flere som har veldig lyst. Selvfølgelig vil det være muligheter for bull's å komme dit også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Tullagutt Skrevet 13. august 2012 Share Skrevet 13. august 2012 hei jeg blir gjerne med på treff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Komponisten Skrevet 8. september 2012 Share Skrevet 8. september 2012 Hei det er planlagt treff på Hønan Agda i dag, hadde vært hyggelig om noen herfra kom! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest frekklek Skrevet 9. mai 2013 Share Skrevet 9. mai 2013 er det fortsatt de tåpelige røykinga inne..? jenta mi tåler ikke nikotin.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mossebull Skrevet 26. mai 2013 Share Skrevet 26. mai 2013 Nei det røykes ikke inne der. Si i fra om dere skal en tur, så blir det sikkert flere som er der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest aleko Skrevet 18. juni 2013 Share Skrevet 18. juni 2013 noen damer / par som skal på hønan i nærmeste framtid? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg