tantum78 Skrevet 2. november 2012 Share Skrevet 2. november 2012 Er det noen kvinne eller par trengesr god sex i denne helgen. Jeg liker fransk eller andre spennende ting... Er du interessant, kontakt meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest bergen1972 Skrevet 2. november 2012 Share Skrevet 2. november 2012 Blir nok en tur i u bergen by i kveld og eller lørdag førstkommende =) Er det noen søte Hotwifes der ute som har lyst å bli kurtisert? =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest dimpid Skrevet 9. august 2013 Share Skrevet 9. august 2013 Noen som skal på byen i kveld? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ganzza Skrevet 14. september 2013 Share Skrevet 14. september 2013 Noen par eller damer som har tenkt seg en tur ut i kveld? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergensparet42 Skrevet 18. oktober 2013 Share Skrevet 18. oktober 2013 HW er på byen i kveld. Trygt plassert på Felix. Håper det blir noe spennende som jeg kan glede meg over :-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Betty Blue Skrevet 2. august 2014 Share Skrevet 2. august 2014 Vi er på Privaten nå. For evt å bli kjent med nye. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Betty Blue Skrevet 3. august 2014 Share Skrevet 3. august 2014 Synd. Men vi prates jo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trh-stud Skrevet 17. september 2014 Share Skrevet 17. september 2014 Er det noen her inne som skal på byen denne helgen? Jeg tenkte meg ut en liten tur hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CuriousParBergen Skrevet 10. oktober 2014 Share Skrevet 10. oktober 2014 Vi skal ut en tur i morgen, lørdag 11. oktober. Håper vi bumper borti noen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest HenryMiller Skrevet 10. oktober 2014 Share Skrevet 10. oktober 2014 Hvor bumper vi bort i dere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CuriousParBergen Skrevet 10. oktober 2014 Share Skrevet 10. oktober 2014 Det lurer vi litt på også, holder på å søke for å finne ut hvor det er best å gå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CuriousParBergen Skrevet 11. oktober 2014 Share Skrevet 11. oktober 2014 Vi skal nok teste ut både Privaten og andre steder i kveld. Dette er første gang for oss, så er ikke sikkert vi tør når alt kommer til alt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest HenryMiller Skrevet 11. oktober 2014 Share Skrevet 11. oktober 2014 Hvordan finner vi ut hvem dere er? Ankelsmykke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
manfrompoland Skrevet 29. oktober 2014 Share Skrevet 29. oktober 2014 Any couples in Bergen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest paret2 Skrevet 15. november 2014 Share Skrevet 15. november 2014 Vi tar kanskje turen innom privaten 'utpå' kvelden idag.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tantum78 Skrevet 27. november 2014 Share Skrevet 27. november 2014 Er det noen par, eller dame som ønsker treffer i morgen kveld i sentrum. Har jeg Julebord i Scandic i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svenskbull Skrevet 7. januar 2015 Share Skrevet 7. januar 2015 Jag kommer till Bergen 24-26 April. Ska kun dra på kosetur och bo på hotel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tantum78 Skrevet 18. februar 2015 Share Skrevet 18. februar 2015 Er det noen par, eller to par, som ønsker trefes med meg i forskjell konfigurasjon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tantum78 Skrevet 24. februar 2015 Share Skrevet 24. februar 2015 Er det noen som interresant om sex party, par jentene? på torsdag. post samme som bruker navn plus outlook punktum com. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg