Rogalending Skrevet 20. oktober 2011 Share Skrevet 20. oktober 2011 Jeg synes det er herlig å være på en strand sammen med kona der vi soler oss nakne, og det er kikkere som lurer litt i buskene eller rett og slett bare spaserer forbi oss og selv viser fram utstyret sitt. En gang sa jeg til kona at jeg bare rusler litt rindt og strekker på bena litt. Det jeg gjorde var å gå inn i buskene og der kontaktet jeg en av kikkerne. Jeg ba ham om å spasere forbi oss med en sololjeflaske i handa go si: unnskyld, men jeg ser etter noen som kan smøre meg litt på ryggen. Så skulle jeg si til ham: OK. Videre sa jeg at han måtte få ereksjon så kona mi kunne få se den stå rett ut. Vel som sagt så gjort. Jeg smurte ham bak på ryggen og nedover rumpeballene, og sørget for at fronten hans var mot kona slik at de kunne betrakte hverandre. Og han fikk skikkelig reisning, det må jeg si. En vellykket kikker-dag på stranden den sommeren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogalending Skrevet 21. november 2011 Share Skrevet 21. november 2011 Og nå skal vi altså reise til Maspalomas på nyåret. Håper at ovennevnte situasjon vil gjenta seg, og at det fører til noe mer også selvsagt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oslotreff86 Skrevet 21. desember 2011 Share Skrevet 21. desember 2011 ikke dårlig skulle gjerne fått en reisning for kona di vilket strand hengerdere på om sommern ? aldri turt og drapå nudist strand før men har veldiglyst ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogalending Skrevet 28. mai 2012 Share Skrevet 28. mai 2012 Det blir vel en sørlandstur til sommeren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hornyman Skrevet 7. desember 2012 Share Skrevet 7. desember 2012 det hørts utrolig opphissende ut.kjenner jeg får en stiv en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bi mann Skrevet 9. desember 2012 Share Skrevet 9. desember 2012 Deilig å få oppleve noe slik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naturlignak1 Skrevet 17. desember 2012 Share Skrevet 17. desember 2012 Det er utrolig deilig opphissende å ha seg på stranda mens en kan risikere at noen kommer forbi :-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bergens28 Skrevet 11. april 2013 Forfatter Share Skrevet 11. april 2013 http://norcuckold.com/group.php?groupid=70 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zum Skrevet 9. november 2020 Share Skrevet 9. november 2020 Bergens28 skrev (På 11.4.2013 den 17.41): http://norcuckold.com/group.php?groupid=70 Spam? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Webmaster Skrevet 10. november 2020 Share Skrevet 10. november 2020 Zum skrev (På 9.11.2020 den 2.20): Spam? Neida. Ikke spam. For de av oss som har vært med lenge nok ( ca 2010 - 2013) husker kanskje at vi startet dette nettsamfunnet med en annen nettadresse; Norcuckold .com. Vi eier ikke det domenet lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg