jomfmorten Skrevet 3. januar 2011 Share Skrevet 3. januar 2011 Mann 38 her, lurer på om det er noen hotwife eller par som søker noe......Østfold\akershus\oslo:cool: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z-A-P Skrevet 21. januar 2012 Share Skrevet 21. januar 2012 Lite som skjer her asså... *kjede seg* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir anger Skrevet 24. oktober 2012 Share Skrevet 24. oktober 2012 Man 61 i god stand,er noen hotwife i Bergen på dag tid? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest independent Skrevet 30. oktober 2012 Share Skrevet 30. oktober 2012 man 37 lurar på om det finns några kvinner i Østfold\akershus\oslo gärna äldre men inget måste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest GuttBodo Skrevet 29. desember 2012 Share Skrevet 29. desember 2012 søker hotwife eller par i bergen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest GuttBodo Skrevet 29. desember 2012 Share Skrevet 29. desember 2012 eller bodø Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest roligkar Skrevet 28. februar 2013 Share Skrevet 28. februar 2013 Sentralt i Sogn og fjordane. Mann på 52 år. Diskret , søker voksen kvinne for treff. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir anger Skrevet 1. april 2013 Share Skrevet 1. april 2013 Er det en Hotwife som ønker ett eller flere treff på dagtid,av voksen man i god stand, i Bergen eller omeng er mobil Har ikke skremt noen ennå,rimelig slank trener en del på fjeldturer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bianchianto Skrevet 29. november 2014 Share Skrevet 29. november 2014 Hei, jeg er en italiensk mann, som arbeider i det nordlige Norge, gift, men kona ikke alltid til stede. Jeg leter etter noen spennende avvik fra daglige rutine, spesielt med varme koner, jeg finner spennende å ha sex med henne mens hennes ektemann se eller selv deltar. Når yngre jeg allerede hadde noen erfaringer med et eldre par, og likte den veldig mye. Ikke noe problem av alder, jeg har fantasi til å ha sex med en eldre dame. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zum Skrevet 24. desember 2017 Forfatter Share Skrevet 24. desember 2017 Vi har rom på Grand, Oslo, Nyttårsaften 2017. Er ved basenget fra kl. 11.00. Damen har fotsmykke, lenke. Hvis noen tar kontakt må det ikke være vulgærtt, direkte, men meget diskret, høflig, sjarmerende. Kanskje kan noe hende. Muligens. Er åpne for single og par. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg