Soccermom6y9 Skrevet 3. mars 2020 Share Skrevet 3. mars 2020 Vi er i tenkeboksen i forhold til å dra på swingers klubb. Vi tenker at dette skal skje i en by i Europa uten at vi ennå har bestemt oss. Men jeg ser for meg en "myk" start ved å dra på sauna/spa som tillater nakenhet mellom kjønnene.. Slik farris bad tillater. Skjønner jo at vi ikke kan ha offentlig sex på slike steder, men for han vil det være veldig pirrende å vite at andre ser på henne. Vi har kjøpt ankel-kjede som åpenbart beskriver henne som "tilgjengelig" og tenker det kan gjøre settingen enda mer spennende. Noen som har vært på "naken spa" i Europa? Noen som har levd ut denne fantasien og hvor langt turte dere å gå? Alle byer er aktuelle, men helst ikke Spania, Frankrike eller Italia. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BlueSky Skrevet 27. april Share Skrevet 27. april Hei, jeg er med når vil deee treffes? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.