trhpar Skrevet 26. september 2011 Share Skrevet 26. september 2011 Par som ser etter mann til henne, for treff med henne alene, og med mannen som tilskuer. Helst en hun kan møte flere ganger. Vi har ikke alltid plass, så flott om du har sted og treffes Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jeppe Skrevet 26. september 2011 Share Skrevet 26. september 2011 hello..cunt me in.. ;-)) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rubbercock Skrevet 26. september 2011 Share Skrevet 26. september 2011 står til tjeneste Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spacwolf Skrevet 26. september 2011 Share Skrevet 26. september 2011 vil gjerne møte dere ta kontakt på pm eller chat Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dionysos Skrevet 26. september 2011 Share Skrevet 26. september 2011 høres spenende ut. er med på å få fantasier til virkelighet. ta kontakt om interesse. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tronderrambo Skrevet 30. september 2011 Share Skrevet 30. september 2011 Står til tjeneste jeg også, enten for å treffe henne alene, eller for treff der det er fler Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trond1234 Skrevet 6. oktober 2011 Share Skrevet 6. oktober 2011 Hei. Nå vet jeg ikke hvor gammel hun/dere er.Jeg er 58 så jeg er muligens for gammel for dere?Kan i første omgang tenke meg å treffe henne i byen over et glass vin. Om begge liker de man ser vil jeg en annen dag leie meg inn på hotell, da blir det et diskre treff for begge to. Håper på svar. Jeg er snill og til å stole på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.