trhpar Posted September 26, 2011 Share Posted September 26, 2011 Par som ser etter mann til henne, for treff med henne alene, og med mannen som tilskuer. Helst en hun kan møte flere ganger. Vi har ikke alltid plass, så flott om du har sted og treffes Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jeppe Posted September 26, 2011 Share Posted September 26, 2011 hello..cunt me in.. ;-)) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rubbercock Posted September 26, 2011 Share Posted September 26, 2011 står til tjeneste Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
spacwolf Posted September 26, 2011 Share Posted September 26, 2011 vil gjerne møte dere ta kontakt på pm eller chat Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dionysos Posted September 26, 2011 Share Posted September 26, 2011 høres spenende ut. er med på å få fantasier til virkelighet. ta kontakt om interesse. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tronderrambo Posted September 30, 2011 Share Posted September 30, 2011 Står til tjeneste jeg også, enten for å treffe henne alene, eller for treff der det er fler Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
trond1234 Posted October 6, 2011 Share Posted October 6, 2011 Hei. Nå vet jeg ikke hvor gammel hun/dere er.Jeg er 58 så jeg er muligens for gammel for dere?Kan i første omgang tenke meg å treffe henne i byen over et glass vin. Om begge liker de man ser vil jeg en annen dag leie meg inn på hotell, da blir det et diskre treff for begge to. Håper på svar. Jeg er snill og til å stole på. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts