Gå til innhold

Seriøst par -finnes dere?


cuckoldsex

Anbefalte innlegg

Det å kunne nyte, og se (vite), at sin kjære elsker med andre er for noen en umulig og fremmed tanke! Men for noen er det en berikende og tiltrekkende tanke! Jeg er av sistnevnte og vet at dette kan være en fantastisk opplevelse dersom en innehar denne evnen!

 

For en tid tilbake møtte jeg jevnlig et annet par – altså et cuckold forhold. Dette forholdet baserte seg på felles tenning og lyst der vi alle fant stor glede i dette. Deres forhold ble styrket og, min inntreden var ikke på det følelsesmessige planet, –akkurat det er en viktig faktor for meg!

 

Vi traff hverandre tilfeldig. De ble med på mitt hotellrom i Oslo, der er jeg svært ofte. De hadde aldri involvert andre i deres sexliv, kun fantasert om dette! Jeg glemmer aldri hans blikk i det hennes klær sakte forsvant, hun nøt, han nøt å se på. Hans blikk, som var festet til mine hender som utforsket henne, var sløret av opphisselse. Blikket dem imellom i det en fremmed kuk skled inn i henne var vakkert –det var fylt med opphisselse og kjærlighet.

 

Vi lekte over en lang periode sammen! Dessverre er de flyttet utenlands og for langt vekk til at en kan treffes på samme måte. På grunn av deres familiesituasjon møttes vi på hotell når jeg var i Oslo, foruten siste gang før de pakket og dro. Jeg ringte på døren deres lørdags formiddag, som avtalt. Det var han som lukket opp. Frokostbordet var dekket. Vi spiste og koste oss. Hun sto ved oppvasken og jeg gikk bort til henne og ba henne komme. Jeg ba henne vise meg veien til soverommet. Mannen fikk beskjed om å rydde frokostbordet. Jeg og henne gikk på soverommet. Jeg satte døren på gløtt.

 

Vi hørte han ryddet. Hun lå naken i sengen og jeg sto ved siden av. Jeg så han sto der og blikket vårt møttes mens hans kjære sugne meg og mine hender masserte hennes våte kjønn. Jeg viste han så på når vi elsket, jeg viste at han så på da hun kom, og jeg viste han så på da jeg sprutet henne full av varm sæd.

 

Vi lå svett og utmattet i sengen. Hennes lå med skrevende ben i det jeg vinket han inn. Hans blikk sugde seg mot hennes kjønn som var fylt med min sæd. Jeg ba han kle av seg og komme opp i sengen. Han kom med en gang i en orgasme som vanskelig kan beskrives med ord. Det ble en lang dag.

 

I løpet av mine 37 år føler jeg meg ganske sikker på at jeg ikke har skremt noen verken med min væremåte eller med mitt utsende. Jeg er person med sterk personlighet, men innehar dyp respekt for andre mennesker og ville aldri ha funnet tenning og glede i å gjøre noe som ikke den/de andre hadde ønsket!

 

Jeg hører gjerne fra dere, -om dere er et par som finner dette spennende, er trygg på dere selv, og finner samme glede i dette som jeg. Jeg garanterer min seriøsitet og ut fra mitt yrke så er jeg både opptatt og avhengig av diskresjon –som dere! Det ”vi” eventuelt skulle oppleve forblir mellom oss. Skulle en møtes og finne ut at dette ikke ble som en hadde tenkt så er det verdens ærligste sak –da skilles en etter kaffen, og det forblir med det!

 

 

Livet er for kort til å ikke leve ;)

 

 

Odin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Odin

 

Det er noe slikt vi leter etter.

Men det er ikke lett å finne den perfekte mannen til henne.

Du kan lese litt her om hva vi vi har skrevet før.

 

http://norcuckold.com/showthread.php?85-par-sker-elsker-til-henne

 

og her har jeg et innlegg som sier endel om oss.

http://norcuckold.com/showthread.php?67-Unner-du-henne-en-forelskelse

 

Send oss en post om du finner dette interessant.

 

klemmer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
  • 4 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...