Gå til innhold

Hvor mange har pult kona etter dere ble gift ?

Hvor mange har pult kona etter dere ble gift ?  

91 stemmer

1. 1. Hvor mange har pult kona etter dere ble gift ?

• 1 til 3 menn
      29
    • 3 til 5 menn
      12
    • 5 til 10 menn
      15
    • Flere enn 10
      35

Anbefalte innlegg

Skrevet
nysgjerrige skrev (1 time siden):

Denne gangen fikk jeg bare lov til å se på😍

Det var jo bryllupsnatten sin🤪 Håper det var en skikkelig Bull som ga henne det hun fortjente😎

• Liker 1
  • Takk 1
  • 10 måneder senere...
Skrevet
cuckwannabe skrev (På 19.5.2023 den 15.16):

Har vært gift med min deilige kone i snart 10 år. :) Hun har hatt sex med 7 stykker til nå. Alt for lite spør du meg... 😛

Hun har hatt sextreff 109 ganger. Og jeg vet om alle da vi snakker om alt.

Noen av elskerne har hun hatt sex med over flere år.

Har kun sett på 1 gang. Men har utallige bilder og videoer av henne ha sex. :D

Hun har da hatt sextreff 109 ganger. Det kan du ikke være direkte misfornøyd med. Furen her i huset har hat langt mindre treff ca. 10 tenker jeg. Men du får håpe på at det kan bli mange fler. Lykke til!

• Liker 3
  • Sexy 2
Skrevet
Rouge skrev (23 timer siden):

Hun har da hatt sextreff 109 ganger. Det kan du ikke være direkte misfornøyd med. Furen her i huset har hat langt mindre treff ca. 10 tenker jeg. Men du får håpe på at det kan bli mange fler. Lykke til!

Vi liker å holde frekvensen litt lavere. 6-8 treff i året passer best. Vi trenger “space” for å ivareta spenningen, ertingen, flørtingen og at det ikke skal bli for mye rutine. 

• Liker 4
  • 4 måneder senere...
Skrevet
Otto skrev (På 25.6.2025 den 13.53):

Vi liker å holde frekvensen litt lavere. 6-8 treff i året passer best. Vi trenger “space” for å ivareta spenningen, ertingen, flørtingen og at det ikke skal bli for mye rutine. 

Melder meg på her ! Hvis fruen finner seg en ny elsker ville jeg sagt at hun burde "stå på" de 2 - 3 første månedene (20-30 møter)😅:classic_blush: for så å komme inn i en mer moderat rytme på mellom 10-15 treff i året om hun da ikke hadde ønsket flere treff.

Det er jo tross alt hun som bestemmer !

• Liker 3
Skrevet

Vi har vært gift i 10 år. Hun har hatt 2, og har fortiden 1 fast. Totalt 3. Har aldri fått lov til å hverken delta eller se på ( hverken bilder eller live) men får av og til lov å høre på når de har telefonsex. .  Han bor langt borte, og er kjæreste nr 2. Nå er det lenge siden de har truffet hverandre - flere måneder - men de skal møtes neste helg så da blir jeg alene hjemme😵‍💫😵‍💫😳 Den helgen kommer til å gå sent for meg, men trolig fort for henne.

Blir som regel låst når de er sammen.🔐

• Liker 3
Skrevet (endret)
Encucksønsker skrev (1 time siden):

4 stk heldige menn. Der 2 av de har pult hun fler ganger. Altså, et slags elskerforhold.

Jeg får ikke lov til å verken se på, eller delta. 

Det er rart med det. Jeg har som oftest deltatt, men også sett på en del ganger. Faktisk gjør det at det mest spennende er at hun møter noen alene eller at jeg forlater huset, slik at hun kan ta med seg gjesten på soverommet i forvissning om at de får være alene. Som regel går elskeren forlatt åstedet når jeg kommer hjem.
Og hun foretrekker også å være alene de 2-3 første gangene, slik at de blir litt “innkjørt” før vi deler henne.

Endret av Otto
  • Liker 2
  • Sexy 1
Skrevet
Otto skrev (1 minutt siden):

Det er rart med det. Jeg har som oftest deltatt, men også sett på en del ganger. Faktisk gjør det at det mest spennende er at hun møter noen alene eller at jeg forlater huset, slik at hun kan ta med seg gjesten på soverommet i forvissning om at de får være alene. 
Og hun foretrekker også å være alene de 2-3 første gangene, slik at de blir litt “innkjørt” før vi deler henne.

Jeg hadde jo likt å fått sett på, eller avsluttet med munn og tunge.

Men, for vår del, så vil ikke hun det.  Hun overgir seg andre menn borte, og det vil hun ikke dele. 

• Liker 1
  • Trist 2
Skrevet
Encucksønsker skrev (1 time siden):

4 stk heldige menn. Der 2 av de har pult hun fler ganger. Altså, et slags elskerforhold.

Jeg får ikke lov til å verken se på, eller delta. 

Omtrentlig som hos oss, så jeg kjenner meg igjen. Hun har besøkt dem alene :classic_wacko: mens jeg har sittet hjemme og ventet. En gang ringte hun meg mellom hver gang hun ble pult (2 ganger). Men det var ikke mange detaljer hun delte, men jeg fikk noen små innblikk fikk jeg i vert fall.

• Sexy 1
Skrevet
Otto skrev (28 minutter siden):

Det er rart med det. Jeg har som oftest deltatt, men også sett på en del ganger. Faktisk gjør det at det mest spennende er at hun møter noen alene eller at jeg forlater huset, slik at hun kan ta med seg gjesten på soverommet i forvissning om at de får være alene. 

Du er adskillig heldigere en meg.😁 Det må være helt fantastisk å har en kone som deler seg mellom deg og elskeren.😊👍

• Liker 1
  • Sexy 1
Skrevet
Rouge skrev (30 minutter siden):

Du er adskillig heldigere en meg.😁 Det må være helt fantastisk å har en kone som deler seg mellom deg og elskeren.😊👍

Det funker bra. Med min ex var det hun som var mest ivrig, da hun simpelthen elsket å bli pult.

Nå er det mer 50/50 - og dette er noe vi gjør sammen, hvor vi begge forsøker å bidra til maks spenning og nytelse for hverandre….også er hun litt glad i gutter/menn som er ca 30 +/-  år yngre. Hun er 45.

• Sexy 1
Skrevet
Muligens skrev (23 timer siden):

Vi har vært gift i 10 år. Hun har hatt 2, og har fortiden 1 fast. Totalt 3. Har aldri fått lov til å hverken delta eller se på ( hverken bilder eller live) men får av og til lov å høre på når de har telefonsex. .  Han bor langt borte, og er kjæreste nr 2. Nå er det lenge siden de har truffet hverandre - flere måneder - men de skal møtes neste helg så da blir jeg alene hjemme😵‍💫😵‍💫😳 Den helgen kommer til å gå sent for meg, men trolig fort for henne.

Blir som regel låst når de er sammen.🔐

Ser at det er fruen som setter betingelsene 🫤, så det må en cuck? finne seg i. Å få høre når de har telefonsex er da bedre en ingenting🫤.

Får håpe du får delta eller observere ved en sener anledning. Kanskje ved neste møte ? Kanskje får høre hvordan deg går?

Ps! lykke til.😉

• Liker 2
Skrevet
Otto skrev (26 minutter siden):

Det funker bra. Med min ex var det hun som var mest ivrig, da hun simpelthen elsket å bli pult.

Nå er det mer 50/50 - og dette er noe vi gjør sammen, hvor vi begge forsøker å bidra til maks spenning og nytelse for hverandre….også er hun litt glad i gutter/menn som er ca 30 +/-  år yngre. Hun er 45.

Selv om det er fruen som bestemmer har i huset er det fantastisk å se at det er andre som  er likeverdig🍾😊

Lucky you!

• Liker 1

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...