Gå til innhold

På søndagsbesøk


blindfoldbull

Anbefalte innlegg

Del 1.

 

Vi hadde snakket mye sammen her inne, og delt behov, ønsker og forventninger. Åpenheten og ærligheten hadde ikke tatt vekk spenningen. Tvertimot. Nå skulle vi bare treffes kort - for å se om kjemien og tenningen var like tilstede irl, som her på nett.

 

Allerede fredagen merket jeg på hele meg at jeg var spent. Og kåt. Å vente på noe spennende og frekt, er en del av det som gjør det å treffe en annens kvinne med hennes manns viten og ønske pirrende. Lise var akkurat den. En godt gift kvinne, med en felles utforskertrang på hva en annen mann kunne gi henne og som ekstra krydder til forholdet med hennes rause mann. Lise var nett i kroppen, brunette, litt sjenert, men med noen uskikkelige og lekne utilfredstilte behov.

 

Avtalen var kl 17. Jeg var på plass i god tid. Speidende. Med sommerfugler i magen og litt trangere i shortsen enn vanlig. Så, litt over klokken fem kom hun spradende. Litt usikker kikkende rundt seg - og jeg hoppet ut av bilen - gikk resolutt frem og sa hei, samtidig som jeg ga henne en varm klem. Lise var deiligere enn i virkeligheten - og hennes øyne strålte. – Vi går en tur, foreslo jeg. Nervøsiteten gikk raskt over - og vi lo litt av oss selv. Etter noen minutter stanset jeg opp, snuddemeg mot henne og tok tak rundt midjen hennes og skjøv henne mot meg. Jeg trakk innduften av henne i nakkegropen og ga henne lette små kyss, før jeg fant veien til munnen hennes. Leppene hennes var myke og tungen hennes fant veien lekende mot min. Jeg skjøv henne enda mer bestem mot kroppen min slik at hun kjente at jeg var hard. Hendene mine forsvant ned til den nette rumpa henens og klemte bestemt. Lise skjøv seg mot meg med underlivet sitt - og jeg tenkte hverken på tid eller sted.

 

Avtalen var bare et kjemitreff. Den gikk raskt tenkte jeg der jeg råklinte og tafset på Lise. – Bli med ned til stranden, foreslo jeg da det var åpenbart at kjemien mellom oss var mer enn bare god. Selv om det fortsatt var vinter, var det fin temperatur denne ettermiddagen. Vi fant en benk og satte oss så nærme hverandre det var mulig. Hendene mine fortsatte å beføle henne utenpå henne stramme olabukser - og jeg stilte henne noen spørsmål på om hun hadde diksutert dette scenarioet med sin mann. –Mmm. Ja, sa Lise. Jeg avtalte å ringe han etter kjemisjekken. – Bra, sa jeg - og hun tok opp telefonen.

 

Stemmen hennes var leken. Jeg hørte ikke hva han sa, men da hun la på hadde hun et lurt smil. – Vi håpet dette ville skje. – Vil du bli med hjem nå, spurte hun. Som om jeg trengte å svare. Jeg kjørte etter henne, og like etter parkerte jeg i oppkjørselen. Offensive skal de ha at de er, tenkte jeg. Definitivt i min smak.

 

Vel inne i huset og av med ytterklærne, gikk Lise inn mot kjøkkenet. Rumpa hennes i jeansen var deilig - og sommerfuglene hadde forsvunnet og overtatt hadde nysgjerrigheten og kåtskapen. – Hei, sa hennes mann som ventet inne på kjøkkenet. – Vil du ha en øl, spurte han og jeg takket ja. Lise snudde seg til meg, nå med enda mer glitrende øyne. – Kom opp om 10, sa hun til meg. – Du kan vente til du får beskjed, fortsatte Lise stilet til sin mann. Hun gikk opp, og hah og jeg kom i prat. Han skravlet i vei om Lise og at det var dette de hadde snakket om hele uken. Han hadde ikke fått tillatelse til å ta på seg selv, og var sprengeferdig ifølge han selv. Ølen gled ned, og vips så var de 10 minuttene over. – Sees, kom det kjekt fra meg - før jeg gikk opp i andre etasje.

 

Soveromsdøren var åpen, og svakt belyst, men godt nok til at jeg så lise sitte på sengekanten. Antrekket hennes, som hun visste jeg like var sort strømpebukse og sort bh. Ingen blonder, bare mye silke. Ingen truse. Jeg stilte meg foran henne, og ba henne om å kle av meg. Hun reiste seg sakte opp fra sengen, snuste på halsgropen min før fingrene hennes vandret rundt på kroppen min før de startet å kle av meg. Sakte. Idet hun åpnet smekken og dro ned buksen, pauset hun og trakk inn lukten av meg. Sexy, tenkte jeg. Veldig sexy. Så, da jeg bare stod i underbuksen, ba jeg Lise om å stille seg på alle fire midt i sengen. Der stod hun. Innbydende, litt nervøs, men også veldig frekk. Jeg ropte på hennes mann, som raskt var på plass. – Du kan komme tilbake hvis vi roper på deg, sa Lise. Men da får du bare se på, men ikke røre, sa hun videre. Han gikk ned igjen, og jeg la meg på rygg ved siden av henne. Så henne i øynene, før jeg la meg inn under henne, med mine ben hengende utenfor sengen. Nå hadde jeg det strømpekledde underlivet hennes rett foran ansiktet og munnen min. Hun luktet godt. Jeg pustet på henne, mens fingre og hender sakte gikk på oppdagelsesferd på rumpa hennes og overalt på Lises ben. Det virket nesten som om hun skalv litt der hun stod med rumpa i været, hennes mann i etasjen under og pusten min mot hennes fitte.

 

Hendene mine tok tak i rumpa og trakk underlivet hennes ned mot min munn. Så kysset jeg henne. Vått og ømt. Leppene mine og tungen min utforsket henne på innsiden av lårene over og rundt hennes nylonbekledde fitte. Nå var lukten av henns kjønn blitt sterkere og tungespissen min startet å leke med hennes lepper, klitoris og åpnning, samtidig som jeg trykket henne fastere og faster mot ansiktet mitt. Hun var våt nå. Og som jeg likte det. Pikken min stod rett opp, og henens mann hadde nok å se på. Idet Lise selv startet å stønne og rotere underlivet sitt mot meg, dyttet jeg henne av og rundt på ryggen, før jeg fortsatte å smake på henne mens hender og fingre veklset mellom puppene hennes og den stramme deilige rumpa hennes.

 

Hun stønnet mer. Og høyere. Jeg måtte holde underlivet hennes nede, mens jeg fortsatte å tirre henne med munnen min. – Ta meg, sa hun. Jeg bare tittet opp på henne og smilte. Litt våtere i ansiktet enn da hun sist hadde sett meg. Så reiste jeg meg opp og ba henne sette seg opp inntil sengegavlen, før jeg tok av meg underbuksen og satte meg overskrevs på kne foran ansiktet hennes meed pikke rett foran munnen hennes. Jeg lente meg frem og støttet meg til veggen, før leppene hennes nesten litt glupskt omsluttet den stive pikken min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lises lepper strammet rundt den harde pikken min, og jeg merket at tungen hennes lekte med pikkhodet mitt. Armene hennes var låst av at jeg satt over henne og jeg startet sakte å jukke mot munnen hennes. Ahh - for et syn. Og for en setting. Hun slafset og sugde pikken min, hennes mann satt og så på, sengen lagde lyder mot veggen mens jeg jukket støtvis hardere inn i munnen hennes. Lise så opp på meg, mens jeg virkelig startet å knulle munnen hennes. Raskere og raskere. Hardere og hardere. Hun lagde lyder mens hun tok imot meg og jeg merket at dette var litt for godt til å vare mye lenger. Jeg stoppet opp, og lente meg tilbake og pikken min glapp ut av hennes våte munn. Pikken var klissvåt og hard og Lises øyne var oppspilt. Fy - så deilig hun er og hvor herlig pirrende det var å munnknulle henne.

– Herlig, sa Lise med et vått og lekent smil. Men nå må jeg ha deg, sa hun nesten litt småstrengt. Jeg flyttet meg og Lise reiste seg opp, tok av seg strømpebuksen og stilte seg på alle fire tilbake i sengen. Innbydende som bare det. Hennes rompe mot meg, og hennes ansikt like ved der hennes mann satt og så på. Bra, tenkte jeg. Blir spennende å se om Lise lar han få mer enn å bare se.

 

Der med rumpa putende mot meg, var jeg ikke sen om å stille meg bak. Hendene mine befølte hennes bein, rumpe, innside lår og korsrygg bestemt og fast, mens pikken min nærmet seg hennes glattbarbarberte og våte fitte. Jeg tok tak i pikken min og strøk den opp og ned langs åpningene hennes. Men Lise ville ha pikk nå. Hun dyttet seg bakover, nesten litt trassig, og jeg styrte pikken rett til bunns i henne. – Åhh, utropte vi nesten begge samtidig. Hun omsluttet den våte og harde pikken min og min plan om å starte sakte ble raskt forkastet. Jeg var kjempekåt, Lise var kjempekåt - og jammen tror jeg ikke hennes mann var det også. Jeg grep tak i skinkene hennes og knullet henne hardt og bestemt. Det plasket ved hvert tak og Lise slapp seg ned på skuldrene og armene strakk seg frem og grep tak i lakenet mens jeg knullet henne hardt bakfra. – Ja, ta meg hardere, ropte hun mens lydene av oss bare ble kraftigere. Jeg ble enda mer tent av hennes tydelige ønske og knullet henne bakfra det jeg maktet. Plutselig merket jeg hennes fingre på pungen min med den ene hånden og med andre så tok hun på seg selv. Åhh, nå merket jeg at jeg nesten måtte starte å holde igjen. Så begynte Lise å komme. Hennes rykninger, sammentrekninger og tunge stønn utelot ingen tvil. – Ja, ja ja, nærmest hylte hun før hun ristet og skalv mens jeg fortsatte å knulle henne bestemt.

Så falt hun nesten litt sammen da hun hadde sluttet å riste. Jeg dyttet hennes ben ned, men hadde pikken min fortsatt inne i henne. Liggende på magen, pustende, med min stive pikk fortsatt inne i henne, lente jeg hendene mine på hoftene hennes å knullet henne det jeg var god for. Sengen ristet, hun stønnet; – Ja, kom. Sprut meg full nå, nærmest hylte Lise. Da var det ingen vei utenom. Orgasmen som hadde bygget seg opp så lenge, dundret gjennom kroppen min - og jeg kom. Hardt, intenst og så inderlig. –Ahh, utbrøt jeg før jeg falt over henne. Svett, glad, tilfredstilt og så innmari fornøyd av å oppleve Lise, settingen - og at dette bare var begynnelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å så herlig fortalt - ser det for meg. Og vet av egen erfaring at når balletaket kobles slik og hun ber om at spruten må komme - ja, så kommer den bare, og sååå intenst. Ingenting er bedre enn å levere en full ladning slik når den er så ønsket og velkommen! ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...