Gå til innhold

Tømming før bull


cuckmann

Anbefalte innlegg

Er det noen som har erfaring/prøvd dette med å tømme cuck rett før møte? Slik at cuck er mindre giret, for å få en ekstra ydmykelse?

 

 

Fant dette i en annen tråd her på forumet:

"Hvis min hotwife virkelig ønsker å ydmyke meg, sørger hun for å tømme meg like før bull kommer. Da vil min penis være enda mindre enn vanlig, og når jeg nettopp er "tilfredsstilt" har jeg langt i fra samme kåte glede av å utføre alle tjenestene som forventes av meg som cuck."
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Jeg har litt erfaring med å eksperimentere med dette. For meg personlig kan det oppleves som ganske pirrende når jeg er i modus der jeg vil kontrollere han ut over det vi vanligvis gjør. De gangene jeg har utført det har vært når han er tent og spent på at jeg skal ut å møte en elsker, gjerne kombinert med litt dirty talk om hvor deilig sex jeg snart skal få oppleve. For cuck sin del er nok dette vanskelig. Han kan kan nyte selve tømmingen men bli veldig frustrert etterpå. Som regel har jeg sex med andre fordi han ikke har nok til meg men noen ganger bruker vi disse opplevelsene som ingrediens for oss der vi ender opp med å ha sex etter jeg har møtt elsker. For elsker/bull sin del er min erfaring at han/de setter mest pris på at at cuck ikke er tømt men venter i spenning og usikkerhet hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

En pirrende fantasi jeg tok opp med min HW og hun har utført dette et par ganger. Det er en voldsom yo-yo for meg. Den ene gangen ga hun meg en ignorant kjapp håndjobb for virkelig å sette meg på plass, intenst men gleden snudde fort til lengsel, frustrasjon og negative tanker. Den andre gangen forførte hun meg med langvarig teasing og brukte seansen som et forspill til sitt eget treff med bullen. Da opplevde jeg en cocktail av tenning, spenning, usikkerhet, frykt og sjalusi gjennom hele seansen og selve tømmingen ble slett ikke like elektrisk som den kjappe.

 

Konklusjon: Det er mer spennende for henne enn for meg og det å holde meg kåt, klar og fully loaded til hun er tilbake fra treff er noe vi begge foretrekker (og som Frietøyler68 sier; noe også bullen liker best). Ydmykelsen blir ofte større fordi min kåthet gjerne avspises med enten nektelse (som gjerne inkluderer at kuklåsen forblir på), en håndjobb (som jeg til og med ofte må utføre selv) eller at hun forlanger min oppmekrsomhet i form av clean up eller vanlig slikking (kommer an på om bull har tømt seg i henne eller ikke) eller bare armkrok og kos mens hun nyter at jeg er smått desperat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Det bør være opp til HW! Vil hun tømme cucken sin før et treff så sørger hun vel for det? Det er vel også opp til henne hvordan, om hun utfører det (hvis hun gidder), om han må gjøre det selv og ikke minst; hvor. Altså, søle på gulvet, seg selv, et sted på henne eller den frekkeste; sprute i et kondom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Vi har en annen variant:Husker ikke hvorfor det skjedde, men en gang tømte jeg meg i kona rett før hun skulle gå inn på gjesteværelset for å pule med elskeren.(Vi sier "elskere" her, ikke Bull).Han pleier ikke slikke henne, men kjører kuken inn i henne så snart hun kommer inn til han, og han tar henne uten "unødig" forsinkelse.Den gangen hadde hun sæd i seg, og han likte svært godt at hun var glatt og åpen, han bare skled rett inn i henne.Etter dette hender det stadig at kona ber om å få fitta fylt opp før hun går inn til han. Og kanskje klarer jeg en omgang til når hun etterhvert kommer tilbake til meg.Noen ganger går hun inn til han igjen og får seg enda en omgang.Hun sier det er deilig å vite at hun har flere ladninger sæd i seg.Alle parter blir fornøyd...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...
cuckmann skrev (På 13.2.2020 den 10.20):

Er det noen som har erfaring/prøvd dette med å tømme cuck rett før møte? Slik at cuck er mindre giret, for å få en ekstra ydmykelse?

 

 

Fant dette i en annen tråd her på forumet:

 

Enda mer ydmykende er det kanskje om cucky blir beordret til å dra den av selv med en kjapp håndjager før gir seg hen til elskern.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...
cuckmann skrev (På 13.2.2020 den 10.20):

Er det noen som har erfaring/prøvd dette med å tømme cuck rett før møte? Slik at cuck er mindre giret, for å få en ekstra ydmykelse?

Fant dette i en annen tråd her på forumet:

"Hvis min hotwife virkelig ønsker å ydmyke meg, sørger hun for å tømme meg like før bull kommer. Da vil min penis være enda mindre enn vanlig, og når jeg nettopp er "tilfredsstilt" har jeg langt i fra samme kåte glede av å utføre alle tjenestene som forventes av meg som cuck."

Ikke forsøkt, kun lekt med tanken. Dersom hun ønsker å dominere/ydmyke han skikkelig er jo dette et bra tiltak i så måte. Passer ikke oss, hans tenning er en viktig ingrediens i cuckold lek. 

Er man skikkelig slem kan man gjøre litt som @cuckoldpar foreslår, gjerne be cucken runke mens både HW og Bull er tilstede og bivåner, mens de kommanderer han til å sprute og gjerne tvinge han til å fullføre med en ruined orgasm. Slemmere blir det neppe..... så kan han skamme seg mens HW og Bull har det digg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...