Gå til innhold

Min første slave DEL 2


MasterXXXrated

Anbefalte innlegg

Raskt nikket hun bekreftende. Med rask bevegelse reiste jeg henne i sittende stilling og vrengte av meg håndduken. Med et fast grep om nakken hennes, førte jeg munnen hennes mot det harde og allerede smådryppende kjønnet mitt. Tok ikke mange sekunder før hun skjønte tegningen, og raskt fant frem til godsaken. Maken til blowjob skal man lete lenge etter. Jeg så stjerner og planeter i alle former og farger, og måtte virkelig anstrenge meg for ikke å komme der og da. Tungen og munnen hennes bearbeidet skaftet mitt på måter jeg ikke trodde var mulig. Både ømt og varsomt, til voldsom deepthroating der hele pikken min ble melket. Til slutt maktet jeg rett og slett ikke mer, og med fare for å komme allerede, så trakk jeg meg unna. Bestemt vred jeg henne rundt og stilte henne på alle fire, med rumpen rett mot meg. Kjønnet hennes rant av våt fittesaft, så til og med lårene hennes var fuktig. Jeg lot pikken min såvidt gli inn i henne, cm for cm, helt til jeg støtte helt til bunns. Musklene hennes melket pikken min, sånn at jeg kunne kommet bare med å stå slik noen minutter.

Så det krevde alt jeg hadde av erfaring og viljestyrke for å holde igjen. Med et fast grep tok jeg tak i håret hennes, og begynte forsiktig å knulle henne hardere og hardere. For hver gang jeg støtte inn i henne stønnet hun høyt, og lot hoftene sine støte mot mine. Mistet alle begreper om tid og sted etterhvert som knullet ble villere og villere. Gang på gang kom hun i kraftige orgasmer, og ristet meg nesten av seg et par ganger. Da jeg kjente at jeg ikke ville klare å holde igjen mer, så stoppet jeg opp og kløv av henne. «Ikke enda», hvisket jeg i øret hennes, og selv med blindfold kunne jeg at hun ble fortvilet. I en stol ved siden av sengen stod det en hvit bærepose, og jeg åpnet nå denne spent.

I forkant hadde hun fortalt meg om alle leketøyene hun hadde. Dvs pisker, håndhjern, brystklemmer, buttplugs osv. Omhyggelig la jeg alle tingene hun hadde hatt med seg. Et meget rikt og spennende utvalg om jeg får være ærlig. Dildoer i alle størrelser, og diverse andre leketøy lå pent utstilt på sengekanten. Jeg visste ikke helt hva jeg skulle starte med, så litt usikker tok jeg det første jeg fikk tak i. Jeg snudde henne rundt, og satte på noen tunge blylodd på brystvortene hennes.

Der snudde jeg henne med rumpa mot meg igjen, og klapset henne hardt på hver rumpeball.

Merkene av håndflaten min gjorde alt rumpen hennes rød og varm. Neste leketøy var en middels stor buttplug, som jeg fuktet med medbrakt olje. Forsiktig lot jeg tungen min fukte rumpehullet hennes, og knullet henne litt med tungen min. Deretter tok jeg buttpluggen og førte den inn i hullet hennes, forsiktig og steg for steg. Til slutt lukket rumpen hennes om dildoen, og fornøyd sukket hun lavt. Jeg lot hun venne seg til buttpluggen en stund, før jeg fant frem en litt tung og lang pisk.

I starten lot jeg bare pisken gli forsiktig over ryggen og rumpeballene hennes, men etterhvert slo jeg pisken hardt mot sengekanten og kunne se hvordan kroppen henne rykket til for hvert slag.

Etterhvert lot jeg pisken daske forsiktig mot rumpen hennes, og hun ynket seg mer og mer desto hardere jeg slo. Jeg er ingen tilhenger av veldig hard pisking, så da slagene ble såpass harde at de satte merker i huden hennes,lot jeg henne hvile litt. «Mer,mer,mer» stønnet hun da hun merket av slagene mine avtok. Igjen lot jeg pisken falle annen hver gang mot skinkene hennes. Jeg sverger på at hun fikk en orgasme av slagene mine, og enda syntes jeg at jeg var litt hardhendt.

Da jeg ikke lengre våget slå henne mer, lot jeg pikken min igjen gli inni henne bakfra. Jeg kjente hvordan pikken min stanget mot buttpluggen samtidig som jeg lot pikken gli helt til bunns i henne.

Med den ene hånden min tok jeg tak i buttpluggen og lot den gli inn og ut av henne samtidig med pikken min. Hoftene mine jobbet frenetisk med å holde takten hun jobbet imot meg, og et par ganger holdt jeg på å falle av henne. Etter en periode med hektisk og hard knulling tok jeg buttpluggen ut av henne, og satte pikken mot rumpehullet hennes. Forsiktig lot jeg den presse seg inn, helt til jeg var helt til bunns i henne. Jeg kunne kjenne hvordan hun melket pikken min, og sakte begynte jeg knulle henne. Samtidig kløp jeg hardt i brystene hennes, og klemte dem hardt lenge. Da jeg i tillegg lot hånden gli mellom beina hennes, og masserte klitorisen gikk det ikke lang tid før hun ristet i en ny orgasme. Da hun igjen hadde fått pusten igjen, snudde jeg henne helt rundt på rygg, og denne gangen var det ikke tid for noe koseknulling. Med harde tak knullet jeg henne, hardere og hardere, samtidig som jeg holdt meg fast i rumpeballene henne med begge hender.

Denne gangen kjente jeg at nå ville jeg ikke kunne klare å holde igjen min egen orgasme lenge, så det lille jeg hadde av viljestyrke forsvant med hvert støt.

Med et brøl løftet jeg meg av henne, og stilte meg foran ansiktet hennes. Orgasmen raste gjennom kroppen min, og spermen sprutet utover ansiktet hennes. Det vil si, det hun ikke klarte å få i seg, for munnen hennes slurpet i seg alt hun kunne få i seg. To uker uten runking hadde visst gjort sitt, for til og meg jeg ble overrasket over mengden sperm jeg produserte. Et øyeblikk trodde jeg hele ryggraden min skulle følge med, og hele kroppen skalv av nytelse. Fullstendig utmattet falt jeg sammen ved siden av henne, og kysset henne ømt på leppene for første gang. Vi klamret oss til hverandre og bare nøt de siste restene av orgasmen som enda skyllet gjennom kroppene våre.

Først da tok jeg av henne blindfolden, og nå kunne hun se meg. Hun hadde før kun sett et par dårlige bilder av meg på nettet, så det var et litt nervepirrende øyeblikk. Dypt kikket hun meg i øyenene, smilte og sa : «MER»

Trenger vel ikke si at det ble en lang og hard natt. Vi knullet i alle mulige stillinger, på alle mulige vis, og det var ikke noen av leketøyene som ikke ble tatt i bruk. Antall orgasmer på oss begge skal være uvisst, men de var betydelige. Så flere timer etterpå sovnet vi i armene på hverandre. Da jeg våknet neste morgen var hun borte, men det lå en lapp på nattbordet, der det sto følgende : «MER,MER,MER» og et smilefjes.

Vi hadde et langvarig forhold i mange år etterpå, og jeg drakk kaffe sammen med mannen hennes, som forøvrig var en veldig hyggelig mann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...