Gå til innhold

Min første slave


MasterXXXrated

Anbefalte innlegg

Mitt første treff med en "hotwife", som også var starten på mitt liv som Master.

Måtte dele den opp i to deler, slik at jeg fikk plass til hele.

Ris og ros mottas med takk :)

 

 

 

 

Vi hadde avtalt å treffes på et hotellrom, siden det ville være på nøytral grunn.

I flere måneder hadde vi snakket sammen på nettet, og sendt sms `er til hverandre dag og natt.

Hun var i et åpent forhold, men manglet noe i forholdet. En Master som kunne ta styringen, gi henne en smekk på rumpa av og til, rive deg hardt i håret mens du ble tatt bakfra. Ektemannen din var helt inneforstått med dette, og godtok at du fant deg en Master, så lenge det ikke var en som var voldelig av natur. Så derfor ville han også prate med meg, og godkjenne meg i forkant.

Jeg hadde aldri vært borti et slikt forhold, så var derfor litt skeptisk i begynnelsen. Men tanken på å treffe henne ble for fristende, og en kveld tok jeg mot til meg å ringte. Det var ektemannen hennes som besvarte telefonen, og jeg kjente hjertet gjorde et byks. En time senere hadde la jeg på røret, betydelig mer avslappet. Ikke bare hadde han godkjent at jeg møtte deg, men avtalte også at jeg kunne komme innom på en kopp kaffe en gang det passet.

Dagen vi skulle møtes, hadde jeg en mildt sagt hektisk dag på jobben. Så en smule sliten og stresset troppet jeg opp på hotellrommet. I forkant hadde jeg sendt henne instruksjoner, og strengt føyd til at du måtte følge dem til punkt å prikke. Hoppet i dusjen like før hun kom, og holdt på å tørke meg da jeg hørt hun snek seg inn den åpne døren. Kikket meg i speilet, og så en mildt sagt vettskremt, men kåt og spent mann. «Pust rolig, nyt stunden», tenkte jeg med meg selv, tullet et håndkle rundt hoften og åpnet døren inn til rommet. Som avtalt sto hun foran speilet, med bind foran øynene. Mye lavere enn jeg hadde forestilt meg, og det så jeg som en bonus da jeg liker lave jenter.

Hun var kledt i et hvit bluse, som var gjennomsiktig, slik at jeg så bh `en under den. Du hadde i tillegg et meget kort svart skjørt, og en knelange strømper. Jeg kunne se hvordan brystene hennes hevet og senket seg, under en tydelig nervøs pust. Store deilige bryst, som jeg allerede gledet meg til og avdekke.

Først rørte jeg ikke henne i det hele tatt, men kun lot hun kun føle at jeg var i rommet. Stilte meg bak hun, lot den allerede voksende pikken såvidt berøre rumpeballene hennes. Jeg snuste inn lukten av nyvasket hår, og jeg sverger på at hele kroppen hennes luktet ren kåthet. Sakte lot jeg fingrene mine gli nedover halsen hennes, sakte ned mot brystene. Helt forsiktig lot jeg fingrene gli over brystene, og kunne nesten kjenne gjennom alt stoffet at vortene stivnet til. Hun var visst ikke bare nervøs, men også kåt. Et lavt sukk gikk gjennom henne da jeg klemte forsiktig rundt dem, kjente tyngden og vekten av dem. Der og da hadde jeg mest lyst å bare bryte henne ned i sengen og knulle vettet av henne. Men tok meg i det, og forsatte utforskingen av kroppen hennes. Lot fingrene gli langs hele kroppen hennes, klemte om noen harde deilige rumpeballer. Som avtalt hadde hun ikke truse på seg, men jeg unngikk å komme borti kjønnet hennes. Bare strøk langs lårene, klemte og strøk om hverandre. Pikken min hadde nå vokst seg knallhard og håndduken stod som et påle. Mer og mer intenst lot jeg henne kjenne at den gned seg mot bakenden hennes. Vet ikke hvor lenge vi hadde stått slik, men kjente av vi begge var kåte av opphisselse og spenning. Forsiktig kneppet jeg opp blusen hennes, og lot den falle til gulvet. Bh` en gikk i samme farten. Brystvortene hennes var knallharde, og jeg nøt virkelig å kjenne vekten og størrelsen på dem. Pusten hennes ble betraktelig mer høylytt, så det var ingen tvil om at dama var mer kåt enn nervøs nå.

Et øyeblikk senere var også skjørtet og strømpene tatt av, og jeg betraktet speilbildet av en nydelig naken, moden kvinne. Jeg tok henne så i hånden og førte henne mot sengen, enda blindfolded.

Enda hadde jeg ikke sagt et ord, men bare lot henne kjenne nærværet av meg. La henne forsiktig ned på sengen, støttet opp overkroppen med noen puter, og spredte lårene henne.

En deilig, allerede meget våt mus, spriket rett mot ansiktet mitt. Jeg lot deretter munnen min leke litt langs lårene hennes, nærmere og nærmere kjønnet hennes, for så å stoppe og starte på nytt igjen.

Så gikk jeg lengre opp, kysset halsen hennes, bet forsiktig i brystvortene. Sånn holdt jeg på i flere minutter, og hun var allerede begynt å vri seg og støte med hoftene. Til slutt klarte jeg ikke lengre holde meg, og begravde ansiktet i kjønnet hennes. Saftene hennes fylte munnen min, og med stor iver lot jeg tungen gå på oppdagelsesferd. Smaken av en kåt kvinnes kjød kan ikke beskrives, det smaker spesielt, verken salt eller surt, men en smak som er avhengighetsskapende. Jeg elsker å slikke mus, rett og slett. Allerede etter et par minutter merket jeg at hun var på tur å få sin første orgasme. Kontant stoppet jeg opp, og dro henne opp i sittende stilling. «Du får ikke lov å komme før jeg sier det», hvisket jeg i øret hennes. «Er det forstått?» Nølende nikket hun, nesten motvillig.

Jeg lot henne få noen minutter alene etter dette, lot henne sitte og føle seg litt skamfull.

Før jeg igjen la henne ned på rygg, og sprikte beina hennes. Igjen lot jeg tungen gli langs leppene hennes, kjente hvordan klitoris vokste for hvert tungestrøk. Hele tiden betraktet jeg ansiktet hennes, og så hvordan hun måtte kjempe for ikke å komme i en skrikende orgasme. Gang på gang merket jeg at hun holdt på å miste kontrollen, og hver gang stoppet jeg opp. «Ikke enda», var alt jeg sa.

Antar jeg holdt henne i ånde i en times tid med denne pirringen, og hele kroppen hennes ristet og skalv etter anstrengelsen med å holde igjen orgasmen. Etter en stund begynte jeg nesten å syns synd på henne. Ansiktet hennes var svett av anstrengelsen, og små dråper av svette rant nedover brystene hennes. «Har du lyst å komme?», spurte jeg, og reiste meg halvveis opp på knærne. «Jaaaaa», sa hun gråtkvalt, med en hes stemme. «Du har vært flink, så du får lov til å komme nå», og overasket merket jeg at jeg var omtrent like hes. Vet ikke om jeg engang rakk å la tungen gli gjennom sprekken hennes mer enn et par ganger, før hun lot kroppen gå helt i bro og presset hoftene mot ansiktet mitt. Samtidig startet hun et hyl som bare ble høyere og høyere. Jeg kjente hvordan fitten hennes melket tungen og ansiktet mitt samtidig. Har aldri opplev en så hard og lang orgasme noen gang. Til slutt måtte jeg holde en hånd foran munnen hennes, for ikke å vekke hele hotellet. Tror hun kom en to, tre ganger på rad, og måtte virkelig kjempe for å holde meg i sengen.

Da hun til slutt klarte å ro seg litt ned, strøk jeg forsiktig langs brystene hennes, og lot henne få pusten tilbake. «Flink pike», hvisket jeg ømt i øret hennes. « Vil du ha belønning?»

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...