Gå til innhold

Ny Spiral


pungen

Anbefalte innlegg

Det er kommende Onsdag som frister henne, da passer det for alle. Hun sier at han kan trekke seg ut før han kommer, men jeg vet hvordan lysten tar over når begge er nær orgasme. Kansje lysten er større enn forstanden når det kiler i musa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

....jeg vet hvordan lysten tar over når begge er nær orgasme. Kansje lysten er større enn forstanden når det kiler i musa.

 

Ingen tvil om det... Kona var uten beskyttels i en periode. Elskeren kom på besøk og hva skjedde? Joda, han tømte seg i henne flere ganger den helga. Jeg hørte henne si: "Fyll meg.... ". Spurte henne ettter at han var reist om hun vlle bli gravid med han. Hun svarte nei, kan jo ikke det...

Når jeg sa jeg hadde hørt at hun ba han tømme seg inne i henne, sa hun at akkurat da føltes det som det eneste rette...

Slik er det bare!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men tenker dere konsekvensene om hun da blir gravid? Abort eller bære frem barnet? Hvordan vil du som ektemann forholde deg til evt. det barnet i uoverskuelig fremtid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...