pungen Skrevet 24. januar 2020 Share Skrevet 24. januar 2020 Hei, Kona fikk ny spiral i går, og gynegologen sier at det bør gå en til to uker før ubeskyttet sex. Nå er hun veldig lysten på besøk igjen av sin Etiopiske venn, jeg er veldig usikker. Bare en uke siden han var her sist. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bulltull Skrevet 25. januar 2020 Share Skrevet 25. januar 2020 Det er nok best å høre på ekspertene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pungen Skrevet 25. januar 2020 Forfatter Share Skrevet 25. januar 2020 Enig med deg, det har jeg sagt til henne også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pungen Skrevet 25. januar 2020 Forfatter Share Skrevet 25. januar 2020 Det er kommende Onsdag som frister henne, da passer det for alle. Hun sier at han kan trekke seg ut før han kommer, men jeg vet hvordan lysten tar over når begge er nær orgasme. Kansje lysten er større enn forstanden når det kiler i musa. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TobiasX Skrevet 25. januar 2020 Share Skrevet 25. januar 2020 ....jeg vet hvordan lysten tar over når begge er nær orgasme. Kansje lysten er større enn forstanden når det kiler i musa. Ingen tvil om det... Kona var uten beskyttels i en periode. Elskeren kom på besøk og hva skjedde? Joda, han tømte seg i henne flere ganger den helga. Jeg hørte henne si: "Fyll meg.... ". Spurte henne ettter at han var reist om hun vlle bli gravid med han. Hun svarte nei, kan jo ikke det... Når jeg sa jeg hadde hørt at hun ba han tømme seg inne i henne, sa hun at akkurat da føltes det som det eneste rette... Slik er det bare! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pungen Skrevet 25. januar 2020 Forfatter Share Skrevet 25. januar 2020 Det er noe som skjer når hun kjenner at han er nær ved å sprute, måten hun krøller bena om baken hans for å holde ham dypt i seg. Hun har ikke sagt annet enn at det føles så frekt og godt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BasseLerghagen Skrevet 27. januar 2020 Share Skrevet 27. januar 2020 Det finnes en veldig go grunn til å ikke ha ubeskyttet sex i perioden rett etter at du satt in spiral. Ingrepet kan starte eggløsning slik at en dame ofte er mere fertil dagene efter at spiral har blitt satt inn. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pungen Skrevet 27. januar 2020 Forfatter Share Skrevet 27. januar 2020 Det var jeg ikke klar over, men når jeg tenker etter så sa hun for noen dager siden at hun var øm i brystene og brystene ble litt større. Typisk tegn for henne når hun skal ha sin periode. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BasseLerghagen Skrevet 27. januar 2020 Share Skrevet 27. januar 2020 Veit flere damer som av "uhell" har blitt gravide i den første tiden etter at de satt in spiral. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pungen Skrevet 27. januar 2020 Forfatter Share Skrevet 27. januar 2020 Skal si det til henne når hun kommer fra jobb, håper at hun tar til fornuft og venter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manandwife Skrevet 27. januar 2020 Share Skrevet 27. januar 2020 Popcorn og Cola.. ;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hetetreff Skrevet 27. januar 2020 Share Skrevet 27. januar 2020 Det opplevde jeg! Vent i 14 dager. Legen sa jeg kunne ha sex med en gang... Men, det stemte ikke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hetetreff Skrevet 27. januar 2020 Share Skrevet 27. januar 2020 Det skjedde med meg. Vent i 14 dager. Kanskje til og med over neste mens. Legen min sa at det skulle gå greit med en gang. Men, det stemmer ikke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pungen Skrevet 27. januar 2020 Forfatter Share Skrevet 27. januar 2020 åå, jeg blir nervøs av dette, Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OsloMass Skrevet 27. januar 2020 Share Skrevet 27. januar 2020 Spiral beskyter kun mot graviditet men ikke kjønssykdomer. Hvorfor ha risikosex? Har ingen her tenkt på kondom? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pungen Skrevet 27. januar 2020 Forfatter Share Skrevet 27. januar 2020 Vi vet han er fri for kjønnsykdommer, så der har vi kontroll. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 28. januar 2020 Share Skrevet 28. januar 2020 Men tenker dere konsekvensene om hun da blir gravid? Abort eller bære frem barnet? Hvordan vil du som ektemann forholde deg til evt. det barnet i uoverskuelig fremtid? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hetetreff Skrevet 28. januar 2020 Share Skrevet 28. januar 2020 Man kan da ikke seriøst tenke å beholde barn med en helt fremmede mann??? Det er jo galskap. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pungen Skrevet 28. januar 2020 Forfatter Share Skrevet 28. januar 2020 Det ser ut til at hun nå har innsett at hun må vente til prevensjonen virker helt sikkert. Barn er uaktuelt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.