Gå til innhold

Kos med OP


Sindy

Anbefalte innlegg

I dag kom OP igjen. Når han kom hadde jeg på meg en t-skjorte som viser mer enn den skjuler. Han kom mot meg. Holdt rundt meg. Koste med meg og la en hånd på den ene puppen min og koste med den. Så kysset han meg bare der han vet jeg tenner mest. Fido trenger ikke vite om det stedet før han presterer å gi meg orgasmer. Ref: ”En kveld med Fido”. Så sa OP at han var glad i meg. DeiligJ

 

 

 

Plutselig hørtes barnestemmer… så da var det tilbake til hverdagen. Alt lå til rette for at jeg og OP skulle få tatt oss en tur i sengen for barna skulle på besøk til venner igjen. Men så ringte jobbtelefon hans. Han har vakt denne uken, så da måtte han bare dra.

 

 

 

Jeg var våt og kåt etter at han hadde tent meg. Han sa han kommer tilbake neste uke. Gleder megJ

 

 

 

Fido vil komme samme dag som OP neste uke, men det kan han bare glemme. Jeg vet da hvem av dem som gir meg mest i sengenJ

 

 

 

Ha en god helg alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...