Gå til innhold

Kåte dager i vente...


Gjest TheQueenAndSirDuke

Anbefalte innlegg

Gjest TheQueenAndSirDuke

Mmmmmm....da har hun endelig klart å avtale en date med sin unge elsker igjen!

 

Fikk kort beskjed tidligere i kveld om at hun ikke kommer hjem fra jobb på tirsdag, men drar rett hjem til ham for å knulle til de sovner. Og få seg et morraknull før hun drar på jobb på onsdag. Og da reiser jeg bort med jobben...:-|...

 

Skal holde dere oppdatert!

 

Kååååååååt hilsen

Hertugen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TheQueenAndSirDuke

...riktignok ikke for elskeren ennå, men for hudpleiespesialisten som skal gjøre brasiliansk voksing på henne :cool: Hun grudde seg og gledet seg, for selv om det er vondt, synes hun det er deilig å ligge der og sprike og vise seg frem, særlig når hun tenker på at hun gjør det for elskeren sin.

 

Dette gjør hun alltid når hun vet eller tror hun skal knulle en annen, slik at han kan nyte en helt glatt og flott fitte, med kun en liten pyntedusk over sprekken. I mellomtiden må jeg slikke meg gjennom en stadig lengre og grovere hårpryd (ja, jeg vet noen liker dette...men altså ikke jeg).

 

Det har blitt mye knulling på meg de siste dagene, for Dronninga er jo så våt at hun må skifte truse 3 ganger om dagen for tiden. Det er så deilig å knulle henne når hun stiller seg på alle fire og lar meg knulle henne bakfra slik at hun ikke ser meg, og kan late som det er elskeren som knuller henne! Hun pleier å stønne navnet hans og si at han knuller henne mye bedre enn mannen hennes...

 

Men når hun nå kommer fra voksing, er det slutt for min del, helt til onsdag kveld. For i morgen drar hun rett fra jobben til elskeren, og da vil hun at han skal få nyte en fitte som hun var vokset bare for ham, uten at jeg "besudler" den med å se den eller kjenne den først! Og DA skal hun sprike for alvor, og få en annen, deilig kuk i seg igjen!

 

Mmmmmmm...jeg er så kåååååååååt! Gleeeeder meg til å få slikke henne ren mens hun forteller alt de har gjort, og hvor mye deiligere de har hatt det!

 

Hertugen,

med cuck-pikk i hånden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...