Gå til innhold

Dobbel vaginalt / analt


dx59

Anbefalte innlegg

Mener du hvordan det føles fra en manns synspunkt?

Det er veldig gøy å sandwiche en dame både analt/vaginalt og dobbelt vaginalt.

Når man gjør det analt/vaginalt så kjenner man godt den andre mannen gjennom "veggen" og det blir betydelig trangere.

Dobbelt vaginalt blir selvsagt veldig trangt, dobbelt analt er jeg litt usikker på om jeg har vært med på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dobbelt vaginalt er utrolig sexy og deilig. Deilig å ligge under henne, se henne i øynene når den andre trenger inn i henne og du selv kjenner hvor trangt det blir. Så finner man rytmen, og det føles ikke så rart som man skulle tro å kjenne en annen stiv pikk mot sin egen selv om man er hetero:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt vanskelig for kona er ganske trang, men det er ganske spesielt å kjenne gjennom kuken at han, elskeren hennes, spruter sæden sin inn i henne. Det blir liksom noe helt annet enn å se på at han gjør det, selv om det også er ganske spesielt og opphissende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hei! Prøvd begge varianter. Dobbelt vaginalt er vanskeligere å få til, men syns det er ekstra deilig nå man får begge på plass og en rytme som funker. Kjenner godt den andres kuk også ved anal/vaginal, men har egentlig aldri funnet meg til rette med anal, hverken ved DP eller ellers.

 

Deres eget bilde så dere har fått prøvd, eller lånt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...