Gå til innhold

Hotwife og sissy cuck søker seriøs og godt utstyrt bull:)


MikkelCuck

Anbefalte innlegg

Hei,

 

som teksten over sier, søker vi en diskre, seriøs, frisk og godt utstyrt bull. Gjerne for fast relasjon. Vi er selv rene og pene, klarer å skrive og føre samtaler og har normal folkeskikk. Det forventer vi av en fast bull/elsker også:)

Send PM om du kjenner deg igjen. Bildeverifisering gjennom snapchat er et must da vi har brent oss på luringer før.

 

 

- Tone og Mikkel

npp red.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

@Latinos.. Om du hadde tatt deg en liten titt på profilen til TS, så hadde du sett at de ikke har vært aktive på to dager. Og jeg tror nok jeg kan si at er det noe som par finner avtennende, så er det utolmodige mannfolk, som ikke gidder å gjøre en dritt for å finne ut av ting.

Når du i tillegg virker rimelig desperat, og svarer på 4 forskjellige annonser, men omtrent samme tekst, så tror jeg nok at menge finner det også usexy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...