MikkelCuck Skrevet 11. desember 2019 Share Skrevet 11. desember 2019 Hei, som teksten over sier, søker vi en diskre, seriøs, frisk og godt utstyrt bull. Gjerne for fast relasjon. Vi er selv rene og pene, klarer å skrive og føre samtaler og har normal folkeskikk. Det forventer vi av en fast bull/elsker også Send PM om du kjenner deg igjen. Bildeverifisering gjennom snapchat er et must da vi har brent oss på luringer før. - Tone og Mikkel Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikkelCuck Skrevet 19. desember 2019 Forfatter Share Skrevet 19. desember 2019 søker treff lørdag:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 5. januar 2020 Share Skrevet 5. januar 2020 pleier dere å reise til oslo? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 8. januar 2020 Share Skrevet 8. januar 2020 Vanskelig å ordne opp noe når dere ikke svarre "/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manandwife Skrevet 8. januar 2020 Share Skrevet 8. januar 2020 @Latinos.. Om du hadde tatt deg en liten titt på profilen til TS, så hadde du sett at de ikke har vært aktive på to dager. Og jeg tror nok jeg kan si at er det noe som par finner avtennende, så er det utolmodige mannfolk, som ikke gidder å gjøre en dritt for å finne ut av ting. Når du i tillegg virker rimelig desperat, og svarer på 4 forskjellige annonser, men omtrent samme tekst, så tror jeg nok at menge finner det også usexy. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikkelCuck Skrevet 12. januar 2020 Forfatter Share Skrevet 12. januar 2020 preach! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buenobanger Skrevet 26. januar 2020 Share Skrevet 26. januar 2020 Hei ?..jeg tror det er mulighet for at vi kan bli enige om et arrangement som passer for oss alle 3??.jeg bor i Oslo sentrum og kan ta imot besøk?? Hvor i landet er det dere holder til?...ps! Bare å spørre etter Snapchaten min? Mvh Francesco ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.