Isqueen Skrevet 12. november 2019 Share Skrevet 12. november 2019 Hotwife på jobbreise søker velutstyrt (18 cm +), veltrent og veltalende bull til evt. treff kommende helg i Oslo. Du er mellom 25 og 50 år, erfaren, renslig og omgjengelig. Du røyker og snuser ikke. Og du har ikke noe imot å dokumentere seansen til cuckold'en som sitter hjemme og ikke får delta ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mike86 Skrevet 13. november 2019 Share Skrevet 13. november 2019 Jeg er 34 fra oslo, 20 cm og veltrent. Har bilder på album Ta en titt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MannOsloN Skrevet 16. november 2019 Share Skrevet 16. november 2019 Hotwife på jobbreise søker velutstyrt (18 cm +), veltrent og veltalende bull til evt. treff kommende helg i Oslo. Du er mellom 25 og 50 år, erfaren, renslig og omgjengelig. Du røyker og snuser ikke. Og du har ikke noe imot å dokumentere seansen til cuckold'en som sitter hjemme og ikke får delta ;-) Hadde vært spennende å møtt deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
guynextdoor Skrevet 5. desember 2019 Share Skrevet 5. desember 2019 Hei. Lag en lyd. Er ledig den helgen og du ser fantastisk ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manandwife Skrevet 5. desember 2019 Share Skrevet 5. desember 2019 Hei. Lag en lyd. Er ledig den helgen og du ser fantastisk ut Nå skal jeg ikke ødelegge spenningen for deg, men jeg mener bestemt at vi nå er i desember, og at 15. til 17. november var for en liten stund siden.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 7. desember 2019 Share Skrevet 7. desember 2019 Hei Jeg er ny her. Ta gjerne kontakt på tlf for en prat eller sender bilder av meg / utstyr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kinky6 Skrevet 7. desember 2019 Share Skrevet 7. desember 2019 Var vist ikke så lett dette med datoer... Stenger med dette tråden! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg