Gjest Morjor Skrevet 16. september 2011 Share Skrevet 16. september 2011 Hotwife søker streng eldre elsker til seg og sin cuckold. Den rette bull med det rette (store-.-)) utstyret skal ha deilig sex med meg, mens mannen min ser på som tjener og underdanig cuckold. Noen ganger lar vi han være med og tilfredsstille oss begge:) Vi liker også deilige rollespill. Er du der ett sted? Deilige leker venter på den rette.:-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sandefjordsmann Skrevet 23. september 2011 Share Skrevet 23. september 2011 (endret) Heisann! Mann på 36 fra Sandefjord her! 197 cm, 105 kg, lysblond, grønne øyne, barbert pikk på 20 / 16 cm som spruter mye og holder flere utløsninger. Har erfaring som bull med 3 par tidligere opp igjennom årene. Har utrolig lyst til å bli bedre kjent med dere! Ta kontakt ved å sende mail til (Mail fjernet av mod! Les reglene.) ;o) Håper å høre fra dere! Endret 23. september 2011 av Norwegianhubby Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sterk løve Skrevet 5. mars 2012 Share Skrevet 5. mars 2012 jeg er 26 år, vil jeg gjerne kontakt med dere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frarin Skrevet 8. mars 2012 Share Skrevet 8. mars 2012 Hei! Ta kontakt om dere har lyst. bor i Larvik. Har treff sted Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter2012 Skrevet 20. mars 2012 Share Skrevet 20. mars 2012 Flott og spennende innlegg. Dere søker en eldre bull. Jeg er over 50, har hytte på Tjøme og er der ute hele sommerhalvåret. Kan derfor treffes flere ganger vis et eventuelt første treff blir vellykket.....Ta kontakt!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianx45 Skrevet 1. april 2012 Share Skrevet 1. april 2012 M46 190/95/17, mye i Vestfod. Gi beskjed dersom dere er int. StianX Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke_XL Skrevet 4. april 2012 Share Skrevet 4. april 2012 Här finns en sexy bull! Hör av er Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snetingdal Skrevet 21. mai 2012 Share Skrevet 21. mai 2012 Ønsker Selvfølgelig kontakt :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vestfoldgutt44 Skrevet 24. mai 2012 Share Skrevet 24. mai 2012 Hei Gift 45 åring fra Larvik her, vi kunne hatt mye deilig sammen vi. Ta kontakt da vel. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Streng_mann Skrevet 8. september 2012 Share Skrevet 8. september 2012 Hei vestf. par. Er en eldre, dominant mann, ikke langt fra dere. Har erfaring med å være Bull.. Se ellers min profil... Mvh Streng_mann Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yes Skrevet 23. september 2012 Share Skrevet 23. september 2012 Dominant eldre mann,som vet og sette dere på plass-,elsker rollespill! Håper dere kan ta kontakt,slik at vi kan prate mer om dette,for dette tenner meg. Hør av dere da! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
onlyj2cn Skrevet 25. september 2012 Share Skrevet 25. september 2012 Spennende!... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Streng_mann Skrevet 28. september 2012 Share Skrevet 28. september 2012 Hei vestf. par. Er en eldre, dominant mann, ikke langt fra dere. Har erfaring med å være Bull.. Se ellers min profil... Mvh Streng_mann Hei igjen par.. Jeg ønsker å komme i kontakt med Hotwife'n/dere dor å kunne bli bedre kjent. Bor helt nord i fylket og er mobil. Mvh Streng_mann Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.