Gå til innhold

Par fra Vestfold søker dominant eldre bull.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hotwife søker streng eldre elsker til seg og sin cuckold.

Den rette bull med det rette (store-.-)) utstyret skal ha deilig sex med meg, mens mannen min ser på som tjener og underdanig cuckold. Noen ganger lar vi han være med og tilfredsstille oss begge:) Vi liker også deilige rollespill.

Er du der ett sted?

Deilige leker venter på den rette.:-)

Skrevet (endret)

Heisann! Mann på 36 fra Sandefjord her! 197 cm, 105 kg, lysblond, grønne øyne, barbert pikk på 20 / 16 cm som spruter mye og holder flere utløsninger. Har erfaring som bull med 3 par tidligere opp igjennom årene. Har utrolig lyst til å bli bedre kjent med dere! Ta kontakt ved å sende mail til (Mail fjernet av mod! Les reglene.) ;o) Håper å høre fra dere!

Endret av Norwegianhubby
  • 5 måneder senere...
Gjest sterk løve
Skrevet

jeg er 26 år, vil jeg gjerne kontakt med dere :)

• 2 weeks later...
Skrevet

Flott og spennende innlegg. Dere søker en eldre bull. Jeg er over 50, har hytte på Tjøme og er der ute hele sommerhalvåret. Kan derfor treffes flere ganger vis et eventuelt første treff blir vellykket.....Ta kontakt!!

• 2 weeks later...
  • 1 måned senere...
  • 3 måneder senere...
  • 3 weeks later...
Skrevet

Dominant eldre mann,som vet og sette dere på plass-,elsker rollespill!

Håper dere kan ta kontakt,slik at vi kan prate mer om dette,for dette tenner meg.

Hør av dere da!

Skrevet
Hei vestf. par.

Er en eldre, dominant mann, ikke langt fra dere. Har erfaring med å være Bull..

Se ellers min profil...

Mvh

Streng_mann

Hei igjen par..

Jeg ønsker å komme i kontakt med Hotwife'n/dere dor å kunne bli bedre kjent.

Bor helt nord i fylket og er mobil.

Mvh Streng_mann

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...