Gå til innhold

Early check in


Mikke

Anbefalte innlegg

Denne helgen blir bra! Mannen er ventet hjem fra forretningsreise, og vi har blitt enige om en deilig hotellweekend. Han kommer først på 1800 flyet fra Stockholm - og han hadde fleiper med at om jeg var utålmodig så fikk jeg «ringe en venn» ?

 

Jeg går inn på hotellrommet, pakker ut den sorte bagen og setter den fra meg på gulvet. Jeg er spent og klar og kjenner at kroppen sitrer for den vet hva som kommer til å skje snart. Melding er sendt allerede til mannen min om at jeg har sjekket inn på rommet og at nøkkel ligger i resepsjonen til ham når han ankommer hotellet om noen timer… og by the way.. jeg ringte en venn ?

Jeg har invitert en bull som jeg skal få leke med i ettermiddag… Rommet er stort og luftig, tunge gardiner stenger dagslyset ute og det er behagelig og dempet lys i rommet… Sengen er midtstilt i rommet og ved enden av den står det en myk benk, - perfekt, der setter jeg ipaden som snart skal være eneste vitne til det som snart skal skje…. På bordet lenger inn i rommet legger jeg frem noen leketøy, litt olje, håndjern og blindfold… jeg kjenner spenningen stiger og jeg er allerede drivende våt og varm der nede…. På benken ligger det 3 sett undertøy, et sort, et rosa og et rødt…. jeg sender bilder av dem til mannen min som er i på reise. Han får også tilsendt bilder av rommet og alt utstyret jeg har lagt frem. Jeg ser han for meg vri seg i stolen i møtet når han får bildene og at han er så langt unna at han bare må vente på neste melding for å vite hva som skjer her på rommet… Han svarer han har sommerfugler i magen og at jeg er heldig…det vet jeg men jeg vet også at han synes jeg fortjener det :) Jeg tester ipaden, legger meg på sengen i alle vinkler, løfter på beina, sprer dem og kikker lurt inn i kameraet...alt er klart ;) Jeg sender melding til Bullen om hvilken farge undertøy han vil ha meg i, - det blir rødt….både sexy og forførende farge (og perfekt for å legge igjen spor) En video med at jeg tar på meg den røde trusa blir sendt til mannen min før jeg er klar til å gå ned.

 

Jeg drar en kjole over undertøyet og går ned for å møte Bullen i lobbyen, stiller meg diskret i enden av rommet og jeg møter ham med et lurt smil og drar han raskt med inn i heisen… Han klarer ikke holde fingrene unna og kysser meg mens han lar hånden skli opp under kjolen inntil heisen stopper…

 

jeg er så våt og kåt at jeg nesten ikke kan vente til vi er på rommet. Klærne forsvinner raskt av og jeg ber ham stå på kne i sengen mens jeg tar et fast grep om den harde, deilige kuken hans og begynner å suge ham, jeg ser med sultent blikk inn i kamera i det jeg lar tungen leke med det store penishodet -før jeg tar hele inn i munnen… han fyller munnen min med kuken sin og jeg hører han stønner av nytelse. Følelsen av å styre showet er veldig intenst og jeg ber ham snart om å massere rompa mi.

Jeg elsker massasje og spesielt nedover ryggen, rompa og lårene..de sitrer i fitta mi og saftene renner ut av meg nå, jeg er våt og varm og snart er hele den deilige, store kuken hans langt inni meg bakfra - det er den beste stillingen jeg vet. Det er så deilig og stramt og vi stønner høyt begge to av nytelse.

 

Vi filmer at kuken hans jobber sakte inn og ut av fitta mi mens rompeballene mine glinser fulle av olje… jeg sender bilder til mannen min, som jeg nå antar er på veg til Arlanda med sine kolleger - han svarer raskt at jeg er en dirty slut… det er så frekt å høre hvor kåt han blir av å se kona si blir knullet av en annen mann.. Jeg nyter alt men det skal snart bare bli enda bedre….

 

Jeg er så kåt og jeg stiller meg på kne i sengen med overkroppen lett bøyd bakover, håret mitt berører putene bak meg. Bullen stikker fingrene inn i fitta mi og masserer forsiktig og så hardere og hardere og raskere og raskere, jeg kjenner en trykkende deilig følelese i hele underlivet og jeg skriker mens jeg kommer med masse squirt, det spruter og renner nedover armen hans og på lakenet. En deilig og befriende følelse, det er helt rått og vilt å komme med sprutorgasme! Han gjentar og jeg kommer en gang til… det er så vått i sengen at det nesten plasker. Vi tar noen bilder og sender til mannen min som nå sitter frustrert & kåt og venter på en situasjonsrapport fra hotellet… Han svarer med smilende djevel.. Vi fortsetter å knulle, - jeg rir ham mens jeg kikker fornøyd ned på meg selv og sender et frekt blikk bort i kameraet og snart kommer han med masse deilig bull-juice inn i den våte fitta mi. Vi synker sammen på sengen svette og varme og med bankende kjønn og kropper… Sender raskt et bilde av den juicy nyknullede fitta mi og tar på meg en rød truse som jeg lar alt renne ut i. Den skal legges igjen som spor. Bullen kysser meg og forlater rommet og som alltid takker han for lånet :) Når mannen min kommer inn om et par timer så skal han se alle bevisene og kjenne alle saftene og luktene som fyller rommet. Jeg gjør alt klart, trusa med Bull-juice ligger på sengen, de våte laknene henger på garderoben.. jeg legger også igjen noen lapper som beskriver noe av det som har skjedd og legger ipaden klar så han kan se og oppleve hele seansen… Jeg vet at at han ikke kan vente med å oppleve det og at når jeg treffer han litt senere på kvelden så er han sprengkåt og klar. Jeg dusjer, fresher opp sminken og kler meg før jeg går ut for å møte noen venninner. Lite aner de om hvorfor jeg har et ekstra bredt smil i kveld og at kroppen min er nyknullet på et hotellrom i nærheten…

 

Vi er fantastisk heldige som kan nyte en slik setting :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 1 måned senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...