Oslopar00 Skrevet 23. oktober 2019 Share Skrevet 23. oktober 2019 Vi er et par som søker en frisinnet, oppmerksom og eventyrlysten gentleman som kan pule henne, mens han ser på. Vi ønsker at du er trygg på deg selv, diskret, renslig og sjarmerende. Ser helst at du er imellom 25-35 år har noe erfaring med dette fra tidligere. 1 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jack1 Skrevet 23. oktober 2019 Share Skrevet 23. oktober 2019 hör av er om ni vill ha något av det jag har att bjuda på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OSLOBBC Skrevet 24. oktober 2019 Share Skrevet 24. oktober 2019 Erfaren, seriøs og diskret gentlman som ønsker å bli kjent med dere og oppfylle deres ønsker. Ta kontakt Mvh jack Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buenobanger Skrevet 26. januar 2020 Share Skrevet 26. januar 2020 hei;)....nå skal dere høre..jeg har faktisk MEGET god erfaring med den settingen dere ettesøker! jeg har tidligere hatt akkurat den rollen for 2 forskjellige yngre par! i over et år, 1 gang i mnd hver!..som du skjønner så funket det ganske bra:) jeg har helt klart evner/kvaliteter som passer en slik setting..rolig ,omgjengelig og gir mye av meg selv. åpen,usjenert og innbydende + mer enn normalt opptratt av at alle skal ha det bra rundt meg...(det skal ihvertfall ikke stå på meg! mvh francesco Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wifebanger88 Skrevet 3. august 2020 Share Skrevet 3. august 2020 Interessert bull fra Oslo. Send gjerne en melding hvis det frister Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WifeLover Skrevet 20. august 2020 Share Skrevet 20. august 2020 Hei dere, kjekk gift mann på 43 her, leken og erfaren. 187 cm, 86 kg, sporty! Blir gjerne kjent med dere, min snap er: fredriklarsen00 Mvh Fredrik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.