Gå til innhold

Par søker bull i Oslo


Oslopar00

Anbefalte innlegg

Vi er et par som søker en frisinnet, oppmerksom og eventyrlysten gentleman som kan pule henne, mens han ser på. Vi ønsker at du er trygg på deg selv, diskret, renslig og sjarmerende. Ser helst at du er imellom 25-35 år har noe erfaring med dette fra tidligere.

  • Liker 1
  • Sexy 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

hei;)....nå skal dere høre..jeg har faktisk MEGET god erfaring med den settingen dere ettesøker!;) jeg har tidligere hatt akkurat den rollen for 2 forskjellige yngre par! i over et år, 1 gang i mnd hver!..som du skjønner så funket det ganske bra:) jeg har helt klart evner/kvaliteter som passer en slik setting..rolig ,omgjengelig og gir mye av meg selv. åpen,usjenert og innbydende + mer enn normalt opptratt av at alle skal ha det bra rundt meg...(det skal ihvertfall ikke stå på meg!;) mvh francesco

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...
  • 3 weeks later...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...