Gå til innhold

Et artig funn


Gjest Nanox

Anbefalte innlegg

Gjest Norwegianhubby

Engelsk bok om cuckold :) Så artig. hehe.

Beste er vel at den ligger under "Skjønnlitteratur/Romantikk Historisk.

 

Så på discovery i går natt på en serie som handler om sexliv, og der tok de opp temaet "swingers". Spennende tema det også.. MEN, hadde vært helt utrolig kult om de tok opp cuckold som et tema!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, sant nok.

 

Jeg så på tvnorge for en stund siden (tror jeg) en dokumentar om polygami. Ganske interessant det også selvom det var mannen som hadde 4-5 koner. Dette var i USA.

 

Men jeg er enig med deg at cuckoldry kunne vært et tema i en dokumentar, men det er nok ganske nytt for de fleste tror jeg. Så må nok vente litt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Norwegianhubby

Ja, det må nok gå en del år før man får en dokumentar om cuckoldry på tv / dvd.

Jeg har sett litt rundt om på nettet etter en "film bak scenen" da det gjelder hvordan par ser på cuckold, og hvordan de gjennomfører det, men aldri funnet det :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett litt rundt om på nettet etter en "film bak scenen" da det gjelder hvordan par ser på cuckold, og hvordan de gjennomfører det, men aldri funnet det :(

 

 

Jeg er ikke helt sikker på hva du mener, men jeg kan jo alltids lete litt etter dokumentarer som kanskje berører emnet. så sier jeg ifra om jeg finner noe interessant:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Norwegianhubby
Jeg er ikke helt sikker på hva du mener, men jeg kan jo alltids lete litt etter dokumentarer som kanskje berører emnet. så sier jeg ifra om jeg finner noe interessant:)

 

Er på en måte en dokumentar. Playboy TV har laget en "behind the scenes - fun4two" - den handler om fun4two swingershuset i Nederland og litt om hva som skjer på en slik kveld. Det er på en måte dette jeg leter etter, så kan kalle det en dokumentar! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...