Gå til innhold

Helge rengjøring med regi.


Gjest

Anbefalte innlegg

Firedobbel glede og nytelse

 

Jeg har oppdaget gleden og begeistringen av å bli slikket rent etter et knull/mannen har sprutet. Det er en helt spesiell følelse å kjenne en fløyelsmyk tunge mot hovent kjønn og jeg vil dele en episode som skjedde en helg for ikke altfor lenge siden der dette ble oppfylt akkurat slik jeg ville. Kanskje ikke like deskriptiv og erotisk formidlet som enkelte andre fikser men allikevel; denne deilige stunden skal vi gjenta flere ganger, noe min mann også er innstilt på. Da får han også være med, det er da noe...... Håper den er til inspirasjon.

 

Jeg hadde avtalt med bullen at han skulle komme på besøk til vårt hjem på lørdag. Min mann fikk beskjed fredag kveld om det forestående besøket dagen etter, med bestemt og streng mine fra min side, noe som gjorde han spent og kåt. Enda kåtere ble han fikk vite at det ville bli fittenekt hele helgen bortsett fra slikking etter kunstens regler når jeg måtte ønske. Eventuell utløsning for han var opp til meg å avgjøre. Det er smått fantastisk å ha en usikker, spent, sjalu, kåt, ivrig og stresset cuck tett på når det hele bygger seg opp.

 

Lørdag kveld; en time før bullen ankommer beordrer jeg min mann inn på soverommet der han finner frem et antrekk han liker å se meg i. Valget faller på sorte strømper og hofteholder. Deretter går jeg i dusjen mens han sitter og ser på at jeg vasker, skrubber og barberer meg på strategiske steder. Når jeg er ferdig bytter vi plass, jeg overvåker han i dusjen, gir beskjed om at han er nøye med høvelen på ballene i tilfelle jeg skulle få lyst til å kjenne på dem. Han er knallhard og nesten desperat ivrig så jeg minner han på å holde fingrene fra fatet, han skal ikke komme før jeg eventuelt tillater.

 

Det nærmer seg ankomst for vårt besøk og jeg drar gubben med meg inn i dobbeltsengen, kommanderer han ned mellom lårene mine for en skikkelig tungejobb. Han slikker meg med iveren til en valp som får fløte i skålen og det tar ikke mange sekundene før jeg kommer kraftig. Bare tanken på at bullen står i døra og ser at cucken gjør meg klar sørger for nok en orgasme. Han forsøker seg med fingrene men jeg gir beskjed om at tunge er tilstrekkelig, fitta skal være uberørt på innsiden. Han slikker ivrig videre så jeg mistenker at det blir stiv nakke dagen derpå men jeg nyter det hele og nok en gang pulserer en deilig orgasme gjennom meg.

 

Bullen ringer på døra, min mann reiser seg, kliss naken med knallhard reisning, og beveger seg mot utgangsdøren. Jeg hører to mannsstemmer som snakker kort med hverandre og deretter står bullen i døråpningen til soverommet. «Har du gjort henne klar» spør han, henvendt til min mann, som nikker. «Bra» sier han, klapper gubben min kameratslig på skulderen og følger opp med «presenter henne for meg». Mannen min kryper opp i senga, setter seg bak hodet mitt, bøyer seg fram, tar tak i bena mine og sprer dem slik at bullen har fullt innsyn til den hovne fitta mi. Han kler av seg og runker den halvstive kuken hard, den er selvsagt en god del større enn min manns. «Mmmm, ser bra ut» sier han med mørk stemme, plasserer seg til rette og lar pikkhodet gli opp og ned i sprekken min noen ganger før han langsomt men bestemt trenger inn i meg. Det er hæsjtægg den følelsen for meg, det tar få sekunder for jeg kommer som et uvær. Han fortsetter å skyve på og knuller meg slik ingen andre gjør. «Er det deilig å endelig kjenne en skikkelig mann?» knurrer han. Jeg kan ikke annet enn å hyle «jaaaa, knull meg med den fantastiske pikken din» og kommer igjen og igjen. Vrir nakken så langt jeg kan så jeg så vidt får øyekontakt med mannen min og hveser «det er så deilig å bli skikkelig knullet av en skikkelig pikk, du kan aldri gi meg dette».

Han holder bena mine bestemt og svarer «kom igjen, ta imot bullpikken som den tøsa du er». Det er ubeskrivelig deilig å holdes bestemt fast av mannen jeg elsker mens jeg blir knullet av en velutstyrt bull som gir meg orgasmer som gjør at jeg nærmest mister besinnelsen. Jeg aner ikke hvor lenge vi har holdt på men når jeg hører bullen stønne høyere, merker at han blir enda litt hardere og han grynter «ja – ja, jeg kommer nå» så brøler jeg «ja, kom!! Kom for faen! Sprut ladningen din dypt i meg, jeg vil ha spruten din i meg, hører du? Kom i meg – nå!» Han rykker til og tømmer seg dypt i meg med et brøl.

 

Han bøyer seg ned til meg, kysser meg lidenskapelig og lenge før han løfter seg sakte opp på armene, trekker seg langsomt ut av meg og stønner «wow, den satt, du er helt rå». Setter seg opp på sengekanten mens han ser på mannen min og sier «nå kompis, du har en jobb å gjøre». Jeg følger opp med «kom igjen kjære, slikk meg ren, helt ren». Han gjør som han får beskjed om, kryper ned mellom lårene mine, lar ansiktet nærme seg kjønnet mitt, stopper noen cm unna for liksom å ta inn synet og duften, med en mine som er en blanding av kåthet og skepsis. Jeg nikker oppmuntrende mot ham og sier «rengjør meg ordentlig, det blir premie etterpå». Han skrider til verket og jeg kjenner den myke og ivrige tunga hans mot den hovne og svært følsomme fitta. Orgasmen bruser gjennom meg i løpet av sekunder. Bullen sitter på sengekanten og betrakter oss med et glis. Han bøyer seg ned mot meg, gir meg et langt kyss, retter seg opp og sier til mannen min «sånn ja, bra jobba. Gjør henne helt ren nå, ikke en dråpe skal gå til spille, dette fikser du». Deretter reiser han seg, går på badet og jeg hører han skrur på dusjen, i det jeg nærmest kjenner tilsvarende brusing i kroppen når mannen fortsetter å slikke meg. Han anser seg som ferdig, kryper opp mot meg og gir meg et klissete langt kyss, med smak og konsistens av både bullsperm og mine egne safter. Jeg løfter hodet og ser ned over kroppene våre og konstaterer at han er hard og klar.

 

«Jeg lovte deg premie min kjære slikkegutt om du gjorde jobben og den er godkjent. Still deg på kne mellom beina mine, runk deg selv og sprut på fitta mi. Du må sikte på fitta for jeg vil at du skal slikke opp spruten din etterpå» Han gjør som jeg sier, stiller seg på kne mellom bena mine og runker pikken sin mens han ser på meg. Jeg strekker fram en hånd og leker med pungen hans og sier «sånn ja, kom igjen, deilig å se deg runke, sprut på fitta mi nå gutten min, kom igjen» Det skal ikke mere til, etter noen sekunder rykker han til og ladningen kommer støtvis og klasker ned mellom lårene mine. Det meste treffer ganske presist. Jeg gir han ikke mange sekunder til å komme til hektene før jeg heiser meg opp, tar tak i nakken hans og presser hodet hans ned mellom lårene mine. «Kom igjen, slik meg. Rengjør etter deg, hver dråpe!» Han slikker meg så godt han kan, ikke like ivrig og kåt nå som han har tømt seg men mer enn tilstrekkelig til at jeg nok en gang får en voldsom orgasme. Jeg trekker han opp til meg, holder hodet hans i hendene mine mens jeg kliner intenst med han og kjenner klissete smak av først og fremst han denne gangen. Jeg dirrer i nok en orgasme og nyter den frekke settingen maksimalt.

 

Bullen er ferdig dusjet, kommer innom soverommet for å si farvel. Jeg setter meg opp, tar tak i den slappe men fremdeles store pikken og kysser den på tuppen, strekker meg opp og gir han et langt tungekyss før jeg sier takk for stunden og velkommen igjen. Sender cucken i dusjen, puster dypt og lenge mens jeg trekker inn duften av sex og safter. I det jeg tenker at dette ble jo firedobbel nytelse; slikking før bullen dukket opp, heftig knull og deretter rengjøring etter både bullen og cucken. Lukker øynene og kjenner på den deilige følelsen av opphovnet, gjennomknullet og tilfredsstilt kjønn og roper «kom med champagnen når du er ferdig da kjære, la det ikke bli altfor lenge til» mens jeg nesten angrer på at jeg ga han fittenekt i helgen, det er jo en dag i morgen også.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...