Gå til innhold

Hvordan det startet - del 1


Playcouple

Anbefalte innlegg

Dette er min historie om hvordan cuckold-eventyret startet for oss. Det tok laaaang tid før noe faktisk skjedde. Mange år med fantasi før action. Kanskje flere som har hatt det på samme måten? Hører gjerne hva dere synes, og deres erfaringer.

 

Historien min ble så lang at jeg måtte dele den i to. Her er del 1. Les del 2 i egen post.

 

Kona mi og jeg ble sammen da vi var i begynnelsen av 20-årene. Nå er vi i starten av 40-årene, så vi har holdt lenge sammen, og ting har utviklet seg ...

 

På begynnelsen av 2000-tallet, da vi ble sammen, tilbragte vi en del tid ute på byen. Hun var veldig glad i å danse, eller å i vise seg frem, vil kanskje mange mene ?Det var vel slik jeg merket at jeg har litt spesielle interesser ...

 

Hun fikk alltid mye oppmerksomhet på byen, både fordi hun er flink til å danse – men selvsagt også fordi hun ser bra ut. Pent ansikt, blå øyne og deilig munn med fyldige lepper. Blondt hår som rekker til brystene, som er faste og fine med ganske store nipler som synes godt igjennom tøyet med «feil» undertøy. På den tiden gikk hun dessuten ofte med korte topper, så litt av magen syntes.

 

Var det små scener eller podier på utestedene gikk hun ofte opp der og danset. Responsen lot aldri vente på seg, og en gjeng gutter samlet seg alltid rundt henne for å se på.Jeg kunne se at hun nøt det, og det rare er at jeg også gjorde det. Jeg ble ikke sjalu, men heller tent av at andre gutter åpenbart hadde lyst på henne. La også merke til at en del av kompisene mine tittet på henne, men det plaget meg heller ikke. Tvert imot. Spesielt likte jeg godt at en av kompisene mine, la oss kalle ham Lars, sendte henne lange blikk. Kanskje fordi han var den kjekkeste i gjengen, og en del yngre enn meg. Fikk dessuten fornemmelsen av at hun likte det litt ekstra, når Lars var en av de som kikket.

 

Når hun og jeg hadde sex, eller hun viste seg naken frem foran meg, tenkte jeg stadig oftere på hvordan andre gutter ville ha reagert ved å se henne slik. Når de nærmest rant over ved å se henne danse på byen, hvordan ville de da reagere i en sånn setting? For et syn det ville vært: Hun helt naken, der hun beføler seg selv på puppene og viser seg frem foran en annen. Eller hvordan ville det vært å se hendene til en annen gutt, gjerne Lars sine, rundt brystene hennes?

 

Tankene mine var lenge en vel bevart hemmelighet, men etter hvert tok jeg mot til meg og sa til henne at hun var så digg at jeg gjerne skulle sett hvordan andre gutter hadde reagert på å se henne i denne settingen. Jeg la merke til at hun likte kommentaren min, uten at hun besvarte den. Jeg kjente igjen det samme tilfredse smilet, som jeg hadde sett på dansegulvet så mange ganger tidligere.

 

Frøet var i det minste sådd, og jeg ville få det til å spire, så jeg fortsatte å snakke om min drøm om å vise henne frem for andre gutter. Etter hvert lot hun meg legge ut kroppsbilder av henne på nettstedene deiligst og penest. Responsen var enorm. Alle komplimentene fra unge, kjekke gutter, og kommentarene om hva de ønsket å gjøre med henne, tente meg noe helt sykt. En kveld kunne jeg ikke dy meg, og sa til henne at jeg hadde lyst til å vise bildene av henne til kompisen min, Lars. Hun så utrolig nok ut til å like tanken. Men det ble riktignok med tanken.

 

En sommerkveld, da hun lå på magen i senga og koste seg med hånda si mellom beina, og det lange lyse håret nedover den solbrune ryggen, begynte jeg å beføle rumpa hennes, før jeg la meg over henne. Hun jobbet nå med sin egen finger på klitoris, og jeg lirket meg mellom den myke rumpa hennes, og la pikken min inntil anus. Da intensiteten og pusten hennes økte, hvisket jeg inn i øret hennes: «Hvis vi skulle hatt trekant med en av kompisene mine – hvem ville du valgt?» Først svarte hun «ingen», men jeg ga meg ikke. «Hvem skulle vært med å pule deg? Få sett de fine puppene dine, og kjent den deilige rumpa di?». Slik fortsatte jeg å mase, mens hun vred seg i nytelse under meg. I det hun kom – stønnet hun: «Lars!». For en spenning! Det var som hun åpnet seg i det hun sa navnet hans. Jeg gled inn og kom momentant i rumpa hennes.

 

Jeg husker det som om skulle vært i går, selv om det er mange år siden nå. Jeg hadde tydeligvis spottet en gnist der, slik jeg trodde. Spiren var i ferd med å slå knopper.

 

Vi fortsatte å leke oss med denne fantasien om Lars, over lang tid. Men begge følte nok at dette var en hemmelig fantasi, som aldri skulle bli noe mer.

 

Noen år senere, på en av mange fester vi arrangerte på den tiden, var Lars som vanlig til stede. Det var flere folk enn sitteplasser, og da dama ikke fant noen ledig plass, endte hun opp på fanget til Lars i sofaen. Hun kunne selvsagt valgt mitt fang, men det gjorde hun ikke. Jeg likte det jeg så. Lars lot en arm gli forsiktig rundt henne og hånda hans befølte så vidt den bare magen hennes. Slik ble de sittende en god stund og jeg nøt synet, frem til hun selvsagt ble avbrutt av ei venninne som ville snakke med henne på et annet rom. Senere en gang spurte jeg om hun husket situasjonen i sofaen, og det gjorde hun. Hun fortalte at Lars hadde tatt tak rundt henne, og forsiktig rugget henne over pikken sin – som hun kjente ble stivere og stivere mot rumpa si. «Ble du kåt, spurte jeg. «Ja», svarte hun. «Det var veldig pirrende.»

 

Flere år gikk. Travle jobber og hektisk hverdag gjorde at festene ble færre, og turene på byen begynte å avta. En sjelden gang møttes likevel Lars og jeg i festlige lag, med og uten damer. Han hadde også fått samboer nå. Jeg husker ikke helt opptakten, ettersom det var ganske mye alkohol med i bildet på en av festene da han og jeg ble sittende å prate sammen. På en eller annen måte kom vi inn på temaet dama mi - og hva han syntes om henne. Da sa Lars rett ut at han syntes hun var jævlig sexy, og at han flere ganger hadde fantasert om henne. Mine antakelser var riktige!

 

Alkoholen gjorde nok sitt til ærligheten, for både ham og meg. Jeg klarte ikke å dy meg, og sa at hun likte ham også – og at hun hadde sagt at hvis hun måtte velge i kompisgjengen - hadde hun valgt sex med ham. Det gav han vann på mølla, og han foreslo nachspiel. Det ble det ikke noe av den natta. Jeg turte ikke.

 

Knoppene fra den spede spiren var uansett i ferd med å blomstre, om enn sakte.

 

Jeg fortalte etter hvert dama mi hva Lars hadde sagt. At han hadde fantasert om henne. Det ble hun tydelig tent av, og vi snakket mye om dette under våre sexakter fremover. Kompisen min hadde nok også tenkt en del på hva vi hadde snakket om, for stadig hyppigere ble hun tema for våre samtaler. Ikke så ofte ansikt til ansikt, men via sms og messenger. En dag tekstet jeg Lars og spurte om han husket hendelsen i sofaen flere år tilbake, da hun satt på fanget hans. Det husket han veldig godt, fordi hun, i følge ham, hadde satt seg ned og rugget rumpa si frem og tilbake, frem og tilbake over pikken hans i flere minutter, midt blant alle gjestene. Jeg spurte videre om han trodde hun gjorde det med vilje. «Det må hun ha gjort», svarte Lars. «Det var ikke tilfeldig. Jeg var til slutt så sprengt at det holdt på å gå for meg. Selv om jeg prøvde å sitte helt i ro".

 

Hvem av dem som egentlig tok initiativet til denne tørrpulingen, vet jeg den dag i dag ikke.

 

Ved en senere anledning spurte jeg Lars om det hadde vært lignende situasjoner. Han kunne bare komme på en gang, ute på byen – for mange år siden. Dama mi hadde plutselig lurt på om de to skulle gå en tur, rundt på utestedet. Lars ble selvsagt med, og da de gikk opp trappen til andre etasje tok hun tak i hånden hans og flettet fingrene sine rundt hans – og de leiet hender slik kjærestepar gjør. «Likte du det?», spurte jeg Lars. «Ja, jeg ble jævlig kåt av henne og hele situasjonen», svarte han. Da de kom opp til baren i andre etasje tok hun av seg genseren og sto igjen med en trang utringet topp. «Puppene hennes så helt nydelige ut i den toppen. Niplene var godt synlige. Hun pirret meg sykt», sa Lars, som videre hadde lagt en hånd på rumpa hennes. «Jeg hadde så lyst på henne den kvelden, men så dukket du opp og det skjedde ikke noe mer», sa han.

 

Jeg spurte senere dama mi om denne hendelsen, i håp om å få høre hennes deilige versjon. Men dette kunne hun ikke huske sa hun, og avfeide det hele. Hvorfor skulle Lars lyve om det? Og hvorfor ville hun benekte det? Det måtte jo ha skjedd. Jeg burde kanskje blitt sint på henne, men i stedet ble jeg tent. Det bekreftet i mine øyne at hun virkelig var tiltrukket av ham, antagelig mer enn hun turte å innrømme ovenfor meg. Det gjorde meg ikke sjalu, bare ekstremt kåt.

 

Enda flere år gikk, og vi flyttet fra Oslo. Det samme gjorde Lars, i motsatt retning av oss, sammen med sin samboer. Kontakten ble enda mer sporadisk, og hver gang vi forsøkte å treffes for en øl eller en kaffe, kom noe i veien for en av oss. Overraskelsen var derfor stor, da han plutselig takket ja til en årlig middag jeg arrangerer med vennegjengen. En skikkelig guttekveld med litt mat og mye godt drikke. Det er den ene gangen i året da damene ikke får lov til være med. Ettersom Lars bor langt unna, lurte han på om det var mulig å overnatte – så han slapp å ta inn på hotell. Det sa jeg selvsagt ja til, og fortalte til dama at jeg fikk en overnattingsgjest. Ingen av oss behøvde å si noe mer akkurat da, men spenningen var til å ta og føle på.

 

Kvelden før festen lå dama og jeg som vanlig i senga og koste litt – og den tilbakevennende fantasien dukket opp. Jeg sa nok en gang til henne at jeg gjerne skulle sett ansiktsuttrykket til Lars, om han fikk beskue henne naken, mens hun befølte seg på puppene. «Vil du virkelig det, da?», sa hun. «Ja», svarte jeg. «Det hadde vært sykt digg». Hun så på meg og sa; «Jeg vil ikke at han skal pule meg, men han kan få se på puppene mine mens han runker.» «Får han lov ta på puppene dine?», spurte jeg. «Kanskje», svarte hun.

 

Dagen etter var det mye å gjøre for å få i stand alt til middagen. Dama dro tidlig til ei venninne, og jeg skulle sende henne en melding når folk hadde dratt hjem for kvelden. Jeg kjente det sitret i kroppen hele dagen, men innerst inne regnet jeg egentlig med at det heller ikke denne gangen kom til å skje noe som helst.

 

Noen timer før festen startet, dukket det opp en melding fra Lars på mobilen. Nå melder han avbud, tenkte jeg. Men alt Lars lurte på, var om han skulle ta med seg noe til festen. Jeg nølte en liten stund før jeg skrev tilbake: «Ta med kondomer ;-)».

 

Festen føltes rar. Jeg var vertskap for en gjeng gode venner, og hadde det veldig hyggelig. Samtidig var det bare en ting jeg klarte å tenke på. Lars satt ved siden av meg mens vi spiste, og jeg forsøkte å kjenne etter avsky mot hva som kunne komme til å skje senere på kvelden. Men det kjente jeg ikke. Tvert i mot.

 

Etter middagen satt folk seg mer i grupper og skravla gikk lystig. For første gang den kvelden var det mulig for meg å ta en prat med Lars alene. «Tok du med kondomer da», fleipet jeg. «Jada», sa han og smilte lurt, før vi ble avbrutt av noen andre. Det ble flere korte samtaler i løpet av kvelden, og jeg fikk forklart at han nok ikke kom til å trenge kondomene. Hvis noe skjedde, kom det til å bli med stripping, sa jeg. Lars lo, og sa han var med på hva som helst.

 

Det ble noen meldinger til dama også i løpet av kvelden. Hun hadde begynt å bekymre seg for om Lars kom til å like kroppen hennes. Kanskje syntes han puppene var for små, rumpa for stor, hun for tjukk osv. "Det behøver du IKKE å bekymre deg for", forsikret jeg – og lovet at Lars var på knærne etter å se henne. Hun vurderte likevel å sove over hos venninna. Følelsen av at hun kom til å backe ut, var fremtredende.

 

(Les resten - del 2 - i egen post).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...