sandnespar7174 Posted September 27, 2019 Share Posted September 27, 2019 Eller noen tilreisende som kanskje har tilgjengelig hotellrom? Min 43 årige Hotwife med digre pupper og umettelig sexlyst trenger en skikkelig Bull med stor B. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SandnesSnabel Posted September 27, 2019 Share Posted September 27, 2019 Jo...her Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mann 36 Bergen Posted October 14, 2019 Share Posted October 14, 2019 Eller noen tilreisende som kanskje har tilgjengelig hotellrom? Min 43 årige Hotwife med digre pupper og umettelig sexlyst trenger en skikkelig Bull med stor B. Hei:). Kjekk bull fra Bergen her. Reiser en del til STVG i jobben. Skal nå på torsdag til Fredag om det kan passe:) Bor på hotell. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
per fra bærum Posted October 14, 2019 Share Posted October 14, 2019 Jeg er på Scandic Forum tirsdag til fredag denne uken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gnille Posted October 16, 2019 Share Posted October 16, 2019 Hei, Jeg skal til Stavanger 2 og 3.11 ;-) Ta en kikk i min profil og send meg en meld om det er interessant :-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts