cuffme Posted September 11, 2011 Share Posted September 11, 2011 Noen som kunne tenkt seg å assistere ei venninne og meg i en slik setting som er skrevet her: http://norcuckold.com/showthread.php/1101-Fantasi-Innel%C3%A5st-i-CB ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest WideLoad Posted September 12, 2011 Share Posted September 12, 2011 Vet ikke hvor på sørlandet dere holder til men bor i Arendal. Send meg gjerne en pm. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest olabuksa Posted July 30, 2012 Share Posted July 30, 2012 Funnet kandidat? om ikke, pm meg:) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Latex_Master Posted July 31, 2012 Share Posted July 31, 2012 hørts jo artig ut fortell meg hvor dere er på sørlandet? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sigmundsen72 Posted August 3, 2012 Share Posted August 3, 2012 hei ja det var litt av et ønske. jeg kan meget gjærne være den som oppfyller dette ønsket deres. bare send pm det bor i krsand Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts